Vuxna = Allmänt

Nej, det blir inte bevakat bara för att man svarar i en tråd, du måste aktivt göra en bevakning av den. Däremot så får du en röd flagga om någon gillar det du skrivit eller om någon taggar dig/svarar på ditt inlägg.
Märkligt, hos mig hamnar de på bevakade tills jag ev kryssar i att sluta bevaka.
 
Skumt, hittar inget i inställningarna att man kan göra så.
När jag skaffat nya nick för anonyma ulvlekar så har det varit så initialt, tills jag blivit galen och bockat ur det.
Kan vara en inställning som tillkommit efter att du och jag skaffade våra originalnick?
 
När jag skaffat nya nick för anonyma ulvlekar så har det varit så initialt, tills jag blivit galen och bockat ur det.
Kan vara en inställning som tillkommit efter att du och jag skaffade våra originalnick?
Mycket möjligt, jag hittar inte någon sådan ruta när jag klickar på min egen avatar.
 
Ah, nu hittade jag. Det är urbockat och jag tror jag låter det vara urbockat, visst jag kan missa några svar men de trådar som intresserar mig har jag under bevakning. Tack för informationen. :)
 
Inte mig emot.

Men tänk om vi samtidigt kunde få ett chattforum för evighetstrådar. Just nu är 9 av 20 trådar på denna förstasida sådana. Alltså nästan hälften.
Om du klickar i allt förutom "Lek och tjatter" så slipper du ju dessa?

Edit: såg nu att en del inte ligger under lek & tjatter trots att det borde gå inom kategorin tjatter tycker jag.
 
Senast ändrad:
Ursäkta men jag blir bara mest jävligt förbannad.

Har tittat in på Ungdom nån enstaka gång per år och konstaterat att diskussionerna är är totalt ointressanta för att de är så ...unga. Sorry. Gunnar hävdar ju att diskussionerna är likartade. Jag tycker inte alls att det är så.

Om vi nu ska blanda så tror jag att det blir bukesorti för mig. Lusten att hänga är har liksom försvunnit.
 
Hopslagningen begriper jag, men inte att framsidan blivit så klottrig, samt att högermarginalen blivit så bred. På rubrikerna under "just nu" "hästnyheter" " annonser" har funktionen att se om de är lästa försvunnit, irriterande.

Ursäkta men jag blir bara mest jävligt förbannad.

Har tittat in på Ungdom nån enstaka gång per år och konstaterat att diskussionerna är är totalt ointressanta för att de är så ...unga. Sorry. Gunnar hävdar ju att diskussionerna är likartade. Jag tycker inte alls att det är så.

Om vi nu ska blanda så tror jag att det blir bukesorti för mig. Lusten att hänga är har liksom försvunnit.
Ändå var du inne o svarade i tråden om flickvän/sexobjekt innan kategorin Ungdom slogs ihop, eller minns jag fel?
 
Ursäkta men jag blir bara mest jävligt förbannad.

Har tittat in på Ungdom nån enstaka gång per år och konstaterat att diskussionerna är är totalt ointressanta för att de är så ...unga. Sorry. Gunnar hävdar ju att diskussionerna är likartade. Jag tycker inte alls att det är så.

Om vi nu ska blanda så tror jag att det blir bukesorti för mig. Lusten att hänga är har liksom försvunnit.
Oj! Vilka trådar är det som känns unga, menar du? Jag är uppriktigt nyfiken, för jag tycker att många trådar från Ungdom ser ut som att de lika gärna kunde ha skapats på Vuxen från början. Möjligtvis med undantag för plugg-tråden, den är den enda jag kan komma på som kanske riktar sig till ett yngre åldersspektrum.

Jag tror också att det är relativt få "ungdomar" som faktiskt skriver enbart i ungdomstrådarna, min upplevelse är att det har blandats lite hejvilt även när forumen var uppdelade, men där kan jag ju ha fel. Sedan är/var ju ungdom ganska dött som forum också, med undantag för en eller två trådar som uppdateras ofta, så jag tror inte att ändringen kommer att märkas så jättemycket faktiskt.
 
Oj! Vilka trådar är det som känns unga, menar du? Jag är uppriktigt nyfiken, för jag tycker att många trådar från Ungdom ser ut som att de lika gärna kunde ha skapats på Vuxen från början. Möjligtvis med undantag för plugg-tråden, den är den enda jag kan komma på som kanske riktar sig till ett yngre åldersspektrum.

Jag tror också att det är relativt få "ungdomar" som faktiskt skriver enbart i ungdomstrådarna, min upplevelse är att det har blandats lite hejvilt även när forumen var uppdelade, men där kan jag ju ha fel. Sedan är/var ju ungdom ganska dött som forum också, med undantag för en eller två trådar som uppdateras ofta, så jag tror inte att ändringen kommer att märkas så jättemycket faktiskt.
Och jag tycker att just plugg-tråden inte är speciellt ungdomlig, då folk i alla åldrar läser på universitetet :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
582
Senast: Sassy
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 888
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 970
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 803
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp