Vuxna = Allmänt

Och jag tycker att just plugg-tråden inte är speciellt ungdomlig, då folk i alla åldrar läser på universitetet :)
Nä precis, jag tänkte påpeka det också men ville inte vara för svår :p Det var därför jag skrev "kanske" och "möjligtvis" när jag pratade om den.
 
Hopslagningen begriper jag, men inte att framsidan blivit så klottrig, samt att högermarginalen blivit så bred. På rubrikerna under "just nu" "hästnyheter" " annonser" har funktionen att se om de är lästa försvunnit, irriterande.
Nu syns det på rubrikerna vilka inlägg som är lästa, respektive olästa, tack @Gunnar.
Gillar att man kan se inledningstexten på blogginläggen.
 
Ursäkta men jag blir bara mest jävligt förbannad.

Har tittat in på Ungdom nån enstaka gång per år och konstaterat att diskussionerna är är totalt ointressanta för att de är så ...unga. Sorry. Gunnar hävdar ju att diskussionerna är likartade. Jag tycker inte alls att det är så.

Om vi nu ska blanda så tror jag att det blir bukesorti för mig. Lusten att hänga är har liksom försvunnit.
Jag tror att du knappt kommer att märka det. Aktiviteten på Ungdom har verkat jättelåg - och de flesta därifrån verkar redan vara här ändå.
 
Nu känner jag mig lite korkad, men vilka trådar hamnar egentligen under utropstecknet?
Har aldrig använt det förut, men kollade nu och kände mest att det var en rörig blandning av både trådar jag vill hålla koll på och trådar jag aldrig sett. Hamnar samtliga nya inlägg på hela forumet där?

I övrigt tycker jag nog att sammanslagningen av flera forum är bra. Hellre få forum med mer aktivitet än ett flertal där det knappt skrivs alls :up:
 
Ursäkta men jag blir bara mest jävligt förbannad.

Har tittat in på Ungdom nån enstaka gång per år och konstaterat att diskussionerna är är totalt ointressanta för att de är så ...unga. Sorry. Gunnar hävdar ju att diskussionerna är likartade. Jag tycker inte alls att det är så.

Om vi nu ska blanda så tror jag att det blir bukesorti för mig. Lusten att hänga är har liksom försvunnit.
Om du ber snällt så kanske @Gunnar kan ordna ett delforum för tanter? Det skulle kunna heta Senior. :p
 
Nu känner jag mig lite korkad, men vilka trådar hamnar egentligen under utropstecknet?
Har aldrig använt det förut, men kollade nu och kände mest att det var en rörig blandning av både trådar jag vill hålla koll på och trådar jag aldrig sett. Hamnar samtliga nya inlägg på hela forumet där?

I övrigt tycker jag nog att sammanslagningen av flera forum är bra. Hellre få forum med mer aktivitet än ett flertal där det knappt skrivs alls :up:
Ja, senaste inläggen hamnar högst upp så väldigt aktiva trådar ligger högst upp på första sidan och sedan dalar det ner på de andra sidorna.
 
Nu känner jag mig lite korkad, men vilka trådar hamnar egentligen under utropstecknet?
Har aldrig använt det förut, men kollade nu och kände mest att det var en rörig blandning av både trådar jag vill hålla koll på och trådar jag aldrig sett. Hamnar samtliga nya inlägg på hela forumet där?

I övrigt tycker jag nog att sammanslagningen av flera forum är bra. Hellre få forum med mer aktivitet än ett flertal där det knappt skrivs alls :up:
Alla trådar med de nyaste inläggen. Så man kan liksom inte missa nåt.


Edit alltså alla nyaste inlägg i tidsordning. Så nu då jag postar här så hamnar den tråden högst upp.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 346
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
584
Senast: Sassy
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 893
Senast: tanten
·
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp