Wow-upplevelser

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag red lektion igår och det var nog den bästa på länge. Definitivt över genomsnittet. :) Skoj, trots att jag före lektionen inte var säker på att jag ens skulle kunna rida och en stund mitt i lektionen funderade på om jag borde kliva av och ställa in hästen i stallet. Jag var nämligen rätt körig i magen. Det händer ibland efter middagen men brukar ge sig rätt snabbt. Nu gjorde det inte det men det påverkade inte ridningen negativt i alla fall.

Vi red mycket övergångar igår på båda stora volterna och rätt mycket självständigt arbete där vi själva fick bestämma när vi ville byta volt och vad vi skulle göra på volterna (typ öppna, sluta, skänkelvikningar, mindre volt i volten...) Fröken häst var samarbetsvillig och bjöd på wow-upplevelser :D . Riktigt kul!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag red lektion idag igen. Det har hunnit bli några nu i juli. Idag övade vi på tempoväxlingar. I traven gick det väl si så där, men i...
Svar
1
· Visningar
1 168
Senast: Kilauea
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 512
Senast: Exotizc
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
651
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
1 910
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp