_FiA_

Trådstartare
Från min mobil går det inte att komma in på Buke om jag låter bli att skriva www, hur kommer det sig? De flesta nätsidor behöver man ju inte skriva www längre.
 
Ledsen att du inte fått svar från mig tidigare. När jag testar i webbläsaren, både på datorn och på min mobil fungerar det att bara skriva in bukefalos.com

Vilken webbläsare/mobil har du? Är det någon annan som har samma problem?

Vad händer om du bara skriver in bukefalos?

Jag vill även tipsa dig och andra om följande:
http://www.bukefalos.com/help/mobilikon/
 
Ledsen att du inte fått svar från mig tidigare. När jag testar i webbläsaren, både på datorn och på min mobil fungerar det att bara skriva in bukefalos.com

Vilken webbläsare/mobil har du? Är det någon annan som har samma problem?

Vad händer om du bara skriver in bukefalos?

Jag vill även tipsa dig och andra om följande:
http://www.bukefalos.com/help/mobilikon/

Ingen fara! Jag har samsung galaxy s7 och använder den inbyggda. Det har inte gått på flera veckor att skriva bukefalos.com men nu går det! Har du ändrat något? Annars vet jag inte vad problemet kom ifrån. Verkar funka nu iaf.
 
@Gunnar Vill bara meddela att jag sitter på jobbdator nu och det går inte att komma in på buke när man hoppar över www så något fel måste det allt vara :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
3
· Visningar
163
Övr. Barn Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för...
Svar
1
· Visningar
382
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 859
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Men det är inte på något sätt en beklagansvärd situation stt ha ett csn-lån att betala på. Så är det bara, förde flesta av oss som har...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
5 449
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp