Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok På riktigt alltså. Jag har ganska mycket autism. Men för det mesta har jag (mer eller mindre väl) fungerande strategier för att lösa...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Elo
·
Dagbok Jag har aldrig haft en vuxen "längre" relation. Och jag... saknar det? Saknar tvåsamheten. Saknar att ha någon att dela livet med. Jag...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Elo
·
Dagbok Min Fröken finns inte mer. Domen kom i slutet av december men det tog några veckor till för mig att skicka in papper till...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Habina
·
Dagbok Har kämpat med hälta hos Fröken i nästan ett halvår. Igår fanns det inte längre något att göra. Hon är hur fräsch och fin i kroppen som...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Elo
·
  • Låst
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
2 674
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Personalmöten
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp