Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Barychnikov 867.. jag vill veta allt om honom om han finns i sverige eller är utomlands.. avkommer efter han med mera. hur dom ´är också...
Svar
18
· Visningar
7 570
M
Avel Går väl nu i höst?? Vilken plats är närmast att åka och titta på när man bor i Halmstadstrakten?
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Vitsippan
·
S
Avel i min hästs papper står det att han är svart, men vi har upptäckt att han inte alls är svart utan skiftar till skimmel istället.. :o...
Svar
3
· Visningar
1 188
Senast: Xeline
·
R
Avel Att vara eller inte vara! Vad finns det för åsikter bland er här angående de nya regeler som införs att ett enkelt hälsokontroll ska...
Svar
13
· Visningar
1 652
Senast: Lena_B
·
T
Avel Letar efter info om hingstarna Lombard och Cagliostro. Bilder etc.
Svar
4
· Visningar
1 963
Senast: Lorpan
·
B
Avel Undrar just omdet här kommer rätt nu? Jag är det tillåtet att fylla ut en pannlugg med löshår? Mitt llilla busfrö har kliat bort en hel...
Svar
5
· Visningar
1 501
Senast: pimy
·
Avel Har en liten fråga rent teoretiskt.. Om någon skulle köpa ett sto som är 2 år gammal och redan har fått föl(tjuvbetäckning). Stoet är...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: ameo
·
G
Avel Någon som var där? Intryck och åsikter tack! :)
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: GiG
·
Avel En 1,5-åring som ligger på c-ponny-mått nu och inte har växt speciellt mycket sen i våras, hur stor kan det tänkas att hon blir? Hon har...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Emmmmma
·
S
Avel Berätta vad ni såg, vilka som gick bra osv. Vilka hingstar som var "inne"... nyfiken!
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: pricccen
·
Avel Någon som känner till en arab vid namn Choice? En rätt känd arab är detta..som just nu tävlar dressyr i Norge... Någon enda som känner...
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: grazzie
·
S
Avel är det några fler som har honom i sin stamtavla? Vad har ni att berätta om denna arabhingst?
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: __Stilett__
·
Avel Har själv ett föl från lavirco 967 skulle villa veta om det finns fler :banana: :banana:
Svar
9
· Visningar
2 613
Senast: Rotterö
·
P
Avel Är det nágon som kan ge information om holländska hingsten Flemmingh? Har mitt sto pá hingststationen och det lutat át att använda...
Svar
8
· Visningar
2 263
Senast: Pirayan
·
K
Avel Nu vill jag ha hjälp av alla som kan :bow: Jag vill visa min unghingst på premieringen nästa vår och då är han 3år. Vad ska man tänka...
2
Svar
22
· Visningar
2 829
Senast: KESO
·
Avel Har han verkat i svensk avel, och isåfall när och under vilka förhållanden (importsperma eller svensk station?)
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Domaren
·
O
Avel på mitt sto om något år. Hur skall jag gå till väga?? Jag har ett 13-årigt hoppsto. Hon har gått 150 hoppningar, deltagit i 4 årstest...
Svar
3
· Visningar
1 217
Senast: hoppsann
·
Avel Hej på Er!! En liten fråga, när börjar Ni verka era föl? Mitt föl är snart 4 månader men jag tycker att han ser lite lång ut i hovarna...
2
Svar
38
· Visningar
7 553
Senast: jennan
·
B
Avel Jag heter Sara Lind och jag jobbar som frilansjournalist. Just nu ska jag skriva om hästraser - en artikel om varje hästras och av den...
2
Svar
31
· Visningar
10 329
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Ar det handelsevis nagon har som har vetskap, exterior, temperament, prestationer, inriktningar mm om hingsten Jocer 467 och dennes...
Svar
6
· Visningar
2 030
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp