Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Hur gör jag det? Om jag startar en konvernation med någon, i detta fall @tanten, och vill skicka med en längre textfil... går det via Buke?
Svar
1
· Visningar
986
Senast: mandalaki
·
Bukefalos Jag tycker färgnyansen i "menyn", innan man klickar in på ett inlägg är lite för lik bakgrunden. Lite för lite kontrast och svårläst...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Finns det någon funktion för att gilla en tråd; så som det går att gilla ett inlägg? Antal visningar säger ju en del om intresset...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag kommer under dagen genomföra en uppdatering av forumet till senaste version av programvaran. Det handlar framförallt om ett antal...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Gunnar
·
R
  • Låst
Bukefalos Jag skulle så gärna vilja starta en tråd och fråga om roliga ryttare och hästar att följa på Instagram. Är det mot forumreglerna?
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hej! När jag surfar via wi-fi hemma nu så hittar jag ej servern när jag vill in här på bukefalos. Stänger jag av wi-fi och surfar via...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Sen senaste uppgraderingen har mina inlägg försvunnit och jag har försökt att skriva om dom på nytt, både med och utan foton... Lägger...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Gunnar
·
  • Löst
Bukefalos Ja exakt! Hur???
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Gunnar
·
Bukefalos I den här tråden så ligger bilden som spoiler trots det så syns den på forumsidan. Borde inte en spoiler dölja den även där?
Svar
1
· Visningar
415
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag provar att slå på möjligheten att reagera argt om ett inlägg igen. Tycker nog att arg-reaktion är mindre tvetydig än...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: cambodia
·
Bukefalos Jag hittade inget passande prefix för ett ämne. Var postar man ämnen som inte passar någonstans?
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: Hedinn
·
Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Rosett
·
Bukefalos Jag vill inte ha bannerreklam om att stödja Israel (inte om att stödja Hamas-heller, men det har jag inte fått).
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Grazing
·
Bukefalos Jag upptäckte precis att bilder i första inlägget alltid syns i listan med trådar, även om man väljer att lägga bilden som spoiler...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag undrar när det står Raderad medlem istället för användarnamn. Har du @Gunnar raderat medlemmen av någon anledning eller har...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Har det hänt något med Buke i natt och idag ? Jag har inte fått några uppdateringar på trådprenumrationerna eller ens nya inlägg sen...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: palle
·
Bukefalos ...är väldigt irriterande för ögonen :crazy: snälla byt tillbaks till svart...
Svar
0
· Visningar
1 008
Senast: Rosett
·
Bukefalos När jag har muspekaren över snabsvars-länken syns texten nere i aktivitetslisten som vanligt, men rutan aktiveras inte. Inte heller...
Svar
0
· Visningar
965
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp