Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Jag har glömt bort hur man gör när man rapporterar olämpliga annonser som dyker up på sidan. Just nu är det reklam för en...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: ekra
·
Bukefalos Jag saknar en funktion som fanns tidigare när man loggade ut; att kunna välja att återgå till den sida man sist var på. Går det att få...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: Sleepy
·
Bukefalos Vad sägs om att någonstans på forumet kunna starta en kategori där man kan snaclka uteslutande om musik? I den kategorin skulle man...
Svar
0
· Visningar
1 011
Senast: Skorpion76
·
Bukefalos Jag har försökt gilla ett inlägg några gånger idag, men det går inte. Trots det ser jag att andra har gillat just det inlägget. Någon...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: Tass
·
Bukefalos Får jag starta en tråd för att "efterlysa" bilder på hästmedaljer? Min sambo jobbar med att göra sådana och vore kul att få visa bilder...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: cambodia
·
Bukefalos Jag vet hur det är att försöka hålla en sajt uppdaterad, hänga med i alla svängar hos olika programmerare... Det är inte lätt. Sen att...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: Aviello
·
Bukefalos Tidigare i år flyttade jag in bloggarna till det mer forumlika Dagbok. Detta bland annat för att förenkla på olika plan. Jag har sedan...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Får ibland upp en reklamfilm för Hitachi. Den gör sidan seg att scrolla på mobilen. Ytterst irtiterande. Brukar annars inte ha seg...
Svar
0
· Visningar
776
Bukefalos Har lagt märke till att det inte längre bara är Google-annonser på sidan sen en tid tillbaka. Inget fel i det, problemet är bara att de...
Svar
0
· Visningar
715
Senast: Hedinn
·
Bukefalos Detta togs upp i en annan tråd. Jag skall här försöka informera om hur jag ser på detta. Jag tar nu detta ur minnet, en del av detta...
Svar
0
· Visningar
1 096
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Senaste gången jag kunde svara var 24/12-19.... Så något har hänt efter det...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: palle
·
Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
658
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag blev nyss utloggad, utan att själv be om det och utan något annat som jag fattar skulle kunna leda till det. Vad hände? Bara ett...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: malumbub
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp