Bukefalos 28 år!

Sidan kraschar

Lyan

Trådstartare
Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det meddelandet har jag inte kommit ihåg att ta screenshot på
IMG_0027.png
 
Tack för info!
Är det några fler som råkar ut för liknande? Själv har jag inte märkt något sådant.
 
Kan det kanske vara så att din webbläsare på något sätt cachar sidan så det blir knas (skulle kunna vara något på servern också, men om nästan ingen annan råkar ut för det är det nog inte så troligt).
Vad har du för mobil och webbläsare? Samsungs egen webbläsare brukar ibland stöka till saker tror jag. Eller om du har en gammal mobil/iphone?
 
Kan det kanske vara så att din webbläsare på något sätt cachar sidan så det blir knas (skulle kunna vara något på servern också, men om nästan ingen annan råkar ut för det är det nog inte så troligt).
Vad har du för mobil och webbläsare? Samsungs egen webbläsare brukar ibland stöka till saker tror jag. Eller om du har en gammal mobil/iphone?
Ingen aning. Jag är lika teknisk som en sten 😅 Jag har en iPhone 13 mini med safari. Minns inte när den är uppdaterad, men för mindre än ett år sedan är jag rätt säker på
 
Med den borde det väl inte vara några problem, jag har inga bra svar eller lösningar just nu.
Någon annan som har något tips eller själv har problem?
 
Jag använder varken iPhone eller Safari, men här är mina standardåtgärder när något strular.

- Installera eventuella uppdateringar som väntar, både för operativsystem och webbläsare.
- Rensa webbläsarens cache.
- Starta om enheten.
- Fungerar det ändå inte, prova med en annan webbläsare. Jag använder Firefox och kan verkligen rekommendera den.
 
Det händer mig ibland, men inte jätteofta. Har också en iPhone 13 mini, senaste iOS-versionen (kan inte komma ihåg om det hänt med 17.4.1).
 
Jag kan få det om att det uppstått ett säkerhetsfel, klicka på bakåt och uppdatera ibland. Kanske en gång i kvartalet.

Aldrig haft det andra problemet.

Har Google Pixel 7, dvs Android och senaste versionen
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
371
Senast: Hellhound
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 312
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 445
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 031
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp