Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Jag har lagt in antalet svar samt antalet visningar i "widgetarna" som visar de senaste trådarna med aktivitet i olika forum. "Widgetar"...
Svar
0
· Visningar
1 053
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Sedan bytet av server för ca en månad sedan har viss e-post som skickats från servern inte kommit fram, en del har kommit fram som de...
Svar
0
· Visningar
1 178
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar nog framförallt om buggrättningar och förhoppningsvis lär ni inte märka några direkta skillnader. Om ni hittar något som...
Svar
0
· Visningar
819
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 390
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
552
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hej! Det är något knas i länkningen mellan http://www.bukefalos.com till https://www.bukefalos.se - kan du kolla på det är du snäll? Jag...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp