Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Inte i bemärkelsen varit ute och firat på krogen, för det bidde inget nattklubbsbesök Däremot var jag snäll ordförande och skjutsade...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Gick faktiskt över förväntan bra, kändes som jag (nästan) var där jag slutade i våras trots obefintlig kondis :p Dottern messade från...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Att dottern rider kl17 och jag kl20, känner det redan nu. Nu får jag åka förbi från jobbet och hämta henne, åka hem och byta om för att...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Iallafall för dottern (min lektion är ju inte förrns på torsdag) Började med att hon fick ett "tusentusentusentack" sms från hästägaren...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Första dagen på gymnasiet, min lilla plutt? Är han verkligen tillräckligt gammal för det? Kan inte vara möjligt för det innebär ju att...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Har inte ridit ut sen den gången vi skulle skritta till motorvägen efter lektionen och två :devil: rådjur såg till jag åkte av med...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern var och provred en häst igår. Tanken är att han ska bli vår på foder ett halvår eller tills ägaren blir frisk och sedan att vi...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ska bli spännande, dessutom ska jag få en snabb introduktionskurs i hennes nya kamera så jag kan dokumentera det hela :D Få se om jag...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Börjat förbereda mig för fyra veckor på sjön genom att leka "hela havet stormar" vid mitt skrivbord Skämt å sido, mår inte speciellt...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Man tycker det borde bli bättre ju äldre barnen blir, men det går åt helt fel håll. Dottern vet om det och messar "lever" två ggr per...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Började igår med att telefonen pep och Notisen Breaking News: Åsknedslag på Peace&Love festivalen 8 till sjukhus flashade på skärmen...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ska bara jobba lite först, handla det jag glömde igår. Finns ju en anledning till att jag inte handlar samma dag vi åker, brukar alltid...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kan inte avslöja så mycket mer än att det rör sig om en provridning om två veckor ;) Nån som har ett extra jobb till min dotter? Kan...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på Svarte Petter igen, jag gillar verkligen den hästen. Söt som en trollunge är han också Riktigt roligt lektion, vi red en...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Då går min minsting ut nian, fast han är inte så liten längre :love: Herregud var tar åren vägen egentligen
Svar
0
· Visningar
341
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok och var kommer den stora odrägliga tonåringen från, haha skämt å sido. Jag är väldigt stolt över min "lilla" studenstka som fixad 14...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För så känns det, yngsta barnet slutar nian nästa vecka och dottern går ut gymnasiet i morgon Jösses, jag är verkligen inte så här...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så nära att de tog andra platsen men blev nerpetade av sista ryttaren. En ClearRound rosett fick dom med sig hem iallafall ( vi delar...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dotterns ska hopptävla kompisen sto. Hästen ifråga har tävlat EN gång tidigare i sitt liv vad dom vet och dottern har nu ridit henne 5...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern tävlade, jag har mer eller mindre lagt av (mycket för att hon snott min häst :angel:) ALDRIG MER RIDA I JEANSSHORTS var hennes...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp