Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok ...och den :devil: filmkamerna valde att inte spara på minneskortet Dottern gjorde nämligen en riktig räddning och höll sig kvar efter...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok 10 dagars kuren antibiotika tog slut igår, inte en dag för tidigt. Revbenen bråkar fortfarande med mig, och det lär väl hålla i sig ett...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Hostan är bättre efter halva antibiotikakuren (fyy f-n vad trött man blev av den, sov mig igenom nyårsafton) men har troligtvis lyckats...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är dagens resultat efter att blivit ett antal hundralappar fattigare. Förhoppningsvis bajaj hosta, men lika troligt även hejhej...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kanske inte mitt smartaste val i livet att rida ikväll, men vem har sagt jag är smart ;) Om inte annat får jag väl sitta där på hästen...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var faktiskt lite skön känsla komma inglassandes till tävlingen i kontorskläderna och inte ha ett dugg ansvar för tävlingen :D Tog...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För att åka och titta på när dottern tävlar på ridskolan. Spännande, spännande :D och lite läskigt. Två klasser blir det 80 och 90...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok "Ibland är bättre sämre än bra" är ett litet uttryck jag myntat i dagarna. Hostar inte lika ofta längre men lika våldsamt när jag...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ... så jag har avbokat dagens ridlektion. Tänkte titta lite på när dottern rider sin dressyrlektion. Hoppas hon får någon rolig idag :D...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ... och lika bra är nog det. Känns som om jag ska hosta upp lungorna och att lungkapaciteten är nere på en tredjedel ungefär :crazy: Vi...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Skulle egentligen inte ridit i torsdags, kände att jag inte mådde riktigt hundra. Det straffade sig senare med migrän, feber och UVI...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är faktiskt lite så det känns efter fyra dagar i Globen. Man lever lite som i en bubbla faktiskt. Det har varit intensiva men...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Sista arbetsdagen den här veckan. Är lite halvledig torsdag, ska in till ridskolan för ett möte ang nya bokningsystemet och sen in till...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Min dotter har en medryttarhäst, en 13 årig ridtravare som varit enbart ridhäst i ca 9 år. Första gången hon provred honom gick det...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det fick jag med mig hem efter helgens KM-dressyr :banana: Samt två st 8or på galoppvolterna (att efterföljande diagonal renderade en 4a...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Lite ovanlig övning som tydligen blivit väldigt populär bland ridskolans instruktörer Ett antal bommar ställs omväxlande mot väggen och...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Stod uppskriven på Mistel :) kändes bra med tanke på att jag tänkte starta henne i KM nästnästa helg. Dagens övning var sluta längs...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inte för mig då utan för dottern. Måste erkänna att jag tycker det är lite läskigt Som tur är har jag lovat filma och kan därmed gömma...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blev ingenting skrivet efter förra lektionen eftersom jag däckade i feber på natten och låg sjuk hela fredagen och halva lördagen...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern & ponny vägrade ut sig i bägge klasserna. De hinder de hoppade såg bra ut, mest dumheter från ponnyns sida att stanna, fanns...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp