Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Har länge funderat på att skaffa fågel, men problemet är att jag inte vet om jag ska ha en undulat eller en nymfparakit. Båda verkar...
Svar
7
· Visningar
9 779
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Nu har jag lagt in fler bilder på Tintin på Pets, Bilder på min bebis Dominic (nu 6 mån) på Baby boy och på mig... på My photos...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: Marie_C
·
T
Övr. Djur HUr ser man skillnad?? Det har plötsligt börjat dyka upp små illerliknande djur hos mina päron, och hovslagaren som bor flera km bort...
Svar
8
· Visningar
12 205
Senast: Gulig
·
V
Övr. Djur min mamma har en hamster som har et stort bur med massor at gnaga på, endå blir tänderna alldeles för långa. En kompis till henne...
Svar
6
· Visningar
4 118
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Kan man ha lucky bamboo i akvarium? Ni vet sånna här bambupinnar som är i lite krummelurer som man ska ha i minst 20 cm vatten får långa...
Svar
3
· Visningar
3 091
Senast: empty
·
S
Övr. Djur Han kan si -navnet sitt (Pilombo), -adressen sin, -og telefonnummeret, pluss dette: "Pilombo fra Australia" "Flink gutt" "Jeg kan...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Var kan man hitta fakta om de? Om att ha de i fångenskap menar jag, finns ju massa om de vilda... :confused:
Svar
19
· Visningar
2 573
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hur brukar katter och marsvin gå ihop? Jag har mina två marsvin i stallet i en box med 1 meter hög nätgrind som dörr. Nu har jag...
Svar
5
· Visningar
1 783
Senast: Fnurra
·
V
Övr. Djur Vad ska jag göra av kaninerna ? Dom får ju springa lösa varje dag ,nu på sommaren på balkongen också (stor) +kök och hall . Men jag...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Vaccan
·
E
Övr. Djur nu ligger tyson, tajger och pipen och sover i en enda stor hög i buren. vilken underbar syn! tajger och pipen introducerades till fullo...
Svar
3
· Visningar
1 413
Senast: _Sascha_
·
S
Övr. Djur är nu 7år och han är glad å gosig som vanligt.. fast han är jättegrinig nuförtiden när han byter päls.. mina kompisars kaniner kommer...
2
Svar
21
· Visningar
3 690
Senast: vibekeE
·
P
Övr. Djur Hur länge är ungfödande fiskar "med barn" sas? Någon som vet om det finns någon genrell tid?
Svar
1
· Visningar
1 689
Senast: empty
·
R
Övr. Djur är det nån har som holler på me det??? :idea:
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: carro_wendy
·
S
Övr. Djur var brukar kaniner fa canser oftast?
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: empty
·
Övr. Djur Äntligen några bilder iallafall! Harmoni är numera mamma till 6 supersöta ungar!! :rofl...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: paradiset
·
B
Övr. Djur japps, ännu en marsvinstråd... vi måste ju sätta fart på det här forumet! :devil: Jag har tänkt att om jag köper två hanar, så har jag...
Svar
5
· Visningar
1 835
Senast: Modig_Korn
·
V
Övr. Djur 1) Hur ser man säkert att svinet är dräktigt ? 2) Vad gör jag om hon är det :crazy: Såhär går det när man köper från djuraffär jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 835
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Idag föddes en liten marsvinsbebis där marsvinen är inacorderade, en av våra honor då.. Den har båda frambenen vinklade åt fel håll. Har...
Svar
7
· Visningar
2 135
Senast: Stoppard
·
B
Övr. Djur har sett att en del inte använder bur, utan bara nån form av plastback med vad jag tycker ganska låg kant. Kan inte marsvin ta sig ut ur...
Svar
15
· Visningar
4 512
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur Nej, tro nu inte att jag ska börja avla det första jag gör, jag vill ju självklart vänja mig vid att ha marsvin över huvudtaget först...
Svar
13
· Visningar
3 737
Senast: Karlavagnen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Shoppingtråd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp