Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Någon som varit där och kan rapportera hur det gått? Är grymt nyfiken och hittar inga resultat någonstans :crazy: vill ju veta NU!
Svar
0
· Visningar
1 028
Senast: pigleton
·
F
Övr. Grenar Ville bara dela med mig av vad jag såg på TV:n igår. http://www.skysports.com/story/0,19528,12426_3037351,00.html...
Svar
0
· Visningar
960
Senast: fragan
·
E
Övr. Grenar Jag har börjat rida hos en kompis som har två galopphästar, en är 6 år och den andra 2 år. Och jag har ridit på 2 åringen nu två gånger...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: Emmaaa
·
I
Övr. Grenar Hej! Här r några hästar som jag gärna vill ha information om, och ifall någon av de är/var galopphästar. Det är El Lambie´s förfäder...
Svar
0
· Visningar
1 310
Senast: Izah
·
R
Övr. Grenar Gallopp är det roligaste som finns. Och det är lite svårt ochså det kan det va i bland. Fast anars är det roligt att galloppera.
Svar
0
· Visningar
927
Senast: ridkillen
·
M
Övr. Grenar hej. Jag har aldrig startat en hubertusjakt men ev skulle jag vilja, har tävlat i fälttävlan. men vad är det för regler? Är det som i...
Svar
0
· Visningar
1 127
Senast: millan_affe
·
Övr. Grenar Hej! SFK:s hemsida fungerar inte.. Tänkte höra om någon vet om det finns hubertusjakter runt Stockholmsområdet 2009? Har tävlat på...
Svar
0
· Visningar
1 155
Senast: icapicas
·
H
Övr. Grenar Emil Eriksson "the Swedish viking) dundrar ner för banan. en liten redovisning från Eocha (European Open Championship of...
Svar
0
· Visningar
1 787
Senast: Holtz
·
Övr. Grenar Det skulle vara roligt att veta vilka ni är, för jag tror att det finns några stycken här på Buke. Jag själv är uppvuxen i Delsbo...
Svar
0
· Visningar
1 248
Senast: Rhodugune
·
B
Övr. Grenar Jag och min kompis gör ett projektarbete om araber, och har nu kommit till att skriva om utställing, skriv så mycket ni bara kan och...
Svar
0
· Visningar
1 147
Senast: Ballerinas
·
S
Övr. Grenar Måndag 26 april kl. 18-20 börjar ridhästträningen på Angarn ( den har varit på täbygalopp tidigare) Finns det några här som ska åka dit?:)
Svar
0
· Visningar
1 303
Senast: Stardust
·
Övr. Grenar Hej! Jag håller på med frihetsdressyr med min lilla shetlandsponny som annars ibland tömkörs. De frihetsdressyr övningar vi håller på...
Svar
0
· Visningar
985
Senast: jas96
·
Övr. Grenar Har lite funderingar kring ett fullblod jag har som varit ifrån galoppen i några år och som under denna tid varit ridhäst (tränad för...
Svar
0
· Visningar
1 321
Senast: Canter
·
Övr. Grenar Detta är en ren hypotetisk fråga. Ponera att det finns en häst som kvalade som tvååring och gjorde ett bra kval. Tränaren sålde hästen...
Svar
0
· Visningar
1 496
Senast: Estivuz
·
Övr. Grenar Hej. Behöver hjälp. Vi ska ställa ut dotterns shettis för första gångrn om ett par veckor. Lite frågor. Schamponerar ni och tvättar...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: nekko
·
Övr. Grenar Är det okej att delta med ett Micklemträns på en Working Equitation-tävling? Det är ju okej i så många andra grenar och WE är ju...
Svar
0
· Visningar
1 210
Senast: Void
·
Övr. Grenar Är det nån här som håller på med trab? Jag tycker det verkar superkul och som vettig träning även om man inte vill tävla. Jag och medis...
Svar
0
· Visningar
1 528
Senast: lisa412
·
Övr. Grenar Jag gör härmed ett försök till att skapa en tråd om olika övningar, trick, frågor eller tips! Jag jobbar mycket med hantering...
Svar
0
· Visningar
1 364
Övr. Grenar Någon som är intresserad ens? Här i Australien är det "the race that stops the nation" :D Melbourne har röd dag till och med :rofl: I...
Svar
0
· Visningar
1 279
Senast: Seabaz
·
Övr. Grenar Jag är ny här på forumet, hejsan hejsan alla :) Jag har bestämd mig för att börja med häst igen, nu i en ålder av nästan 30. Red aktivt...
Svar
0
· Visningar
1 432
Senast: Nora Harry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp