Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Någon som använder det på vintern? Kan man det, eller fryser det? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
D
Hästmänniskan Någon som vet om de planerar att återuppta intagningen genom HP eller om det blev för dyrt? Hur blir det nästa år, är det säkert att de...
Svar
1
· Visningar
1 891
Senast: Gulig
·
Hästmänniskan Ska flytta min häst till ett stall närmre hemmet i helgen.900 kallhyra då ingårHalm, morgon fodring,utsläpp och lunch fodring.helt oki...
2
Svar
37
· Visningar
3 393
Senast: Moniq
·
C
Hästmänniskan Nu har vi äntligen kommit så långt med renoveringen av stallet att vi ska fixa till stallplanen. Dvs det är tänkt att den ska bli farbar...
Svar
4
· Visningar
2 668
Senast: Moniq
·
C
Hästmänniskan Vad kostar just Din häst (hästar) i månaden? Det är ju så olika. Vad betalar ni i stallplats? Mat och hur mycket äter din(a) häst(ar)...
2
Svar
25
· Visningar
10 794
Senast: Kola
·
Hästmänniskan nu när tråden veterinärutbildningen som har varit aktuell här gäller Sverige så vore det intressant att veta hur många som har läst...
Svar
11
· Visningar
4 459
Senast: Cuaifeach
·
M
Hästmänniskan Funderar på att snickra en boxdörr med vanliga plankor fast med mellanrum mellan dem för att det ska bli bättre ventilation in i boxen...
Svar
9
· Visningar
1 897
Senast: Margaux
·
B
Hästmänniskan Jag har ett problem... min häst, som trivs bäst med att ha boxgallret öppet, äter på täckena som hänger nedanför. Vet någon om det finns...
Svar
2
· Visningar
1 730
Senast: Sparvoga
·
Hästmänniskan vad skulle en ny valuta göra för ridsporten? bra eller dåligt? är intresserad vad ni andra tycker..
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: crazy
·
H
Hästmänniskan Vet någon i detta land fall om det finns någon bra westenskola? Min kompis är så intresserad av westen så hon undrade... Som man kan gå...
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: Hida
·
F
Hästmänniskan Vad kostar det ungefär att rida privat för en tränare instruktör. 1-2 ggr i veckan, varje vecka. Det är ingen speciell inriktning jag...
Svar
11
· Visningar
2 580
Senast: Sirisiri
·
Hästmänniskan En kompis till mig har fått en häst av några som hon kände. Det skrevs inget kontrakt. Har dom som ägde hästen förut rätt att ta...
Svar
3
· Visningar
1 610
Senast: Lazio
·
M
Hästmänniskan Är det någon som har adressen till hästterapeututbildningen i Eskilstuna?? Alltså hemsidan?
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: Boj
·
I
Hästmänniskan Min häst har inte blivit skodd på länge såvitt jag vet, säljaren trodde att den aldrig blivit skodd men när han vet. besiktades trodde...
Svar
18
· Visningar
2 033
Senast: lainen
·
F
Hästmänniskan Nu börjar ju hösten närma sig och bönderna börjar skörda sitt spannmål på åkrarna. Då vi runt vårat stall bara har sur-bönder :devil...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 893
Senast: Jen80
·
Hästmänniskan Hur går man tillväga ang. anmälan mot någon? Det gäller djurskydd.
Svar
1
· Visningar
1 119
Hästmänniskan Vad krävs för att en hästägare ska tas ifrån ansvaret för sina hästar? Människan jag GÄRNA anmäler har varit i hetluften tidigare...
2
Svar
26
· Visningar
3 560
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Undrar om det är lag på att ha brandsläckare i transporten. Vet att man skall ha kniv men jag undrar om man måste ha brandsläckare oxå...
Svar
7
· Visningar
4 172
Senast: Favina
·
B
Hästmänniskan Har fått erbjudande av en kompis släkting att köpa hennes importponny från Irland. En otroligt välutbildad ponny som är helt underbar...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan jag tänkte söka när dte blir dags dit och vill därför veta om någon går den nystartade linjen , hippologlinjen, på hisingen! Kramis
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Födda -21
  • Beta slagen mark

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp