Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan Funderar på något jag läste under tråden med köparen som ville ha tillbaka pengarna för bommen var av visade det sig. Där stod att...
Svar
5
· Visningar
3 747
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan om en hingst tar sig ur sin hage och in i en hage med ston en mörk natt för lite obevakade orgier och ston och hingst inte har samma...
Svar
14
· Visningar
2 036
Senast: alfa460
·
S
Hästmänniskan Renoverar i stallet och har kommit till ev olja till boxväggarna. Vad står sig bäst och är mest lättskött. Väggarna är vanliga lätt...
Svar
1
· Visningar
1 282
Senast: Pooh
·
B
Hästmänniskan Någon som går där??
Svar
0
· Visningar
1 232
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Hej! Startade frågan under Tävla Islandshäst men flyttade tråden hit och hoppas att jag kommit rätt. Jag skrev då: Det finns ju...
2
Svar
23
· Visningar
3 405
Senast: sune4you
·
Hästmänniskan Stallet jag står på stängs och jag har idag fått två olika alternativ. 1. Stall som ligger ca 1.5 mil bort, nybyggt tvåhästars stall...
Svar
17
· Visningar
1 848
Senast: Darbhanga
·
Hästmänniskan Funderar på att montera en sådan nu när höstmörkret faller på. Är det någon som har ett tips på var man hittar sådana?
2
Svar
30
· Visningar
3 176
Senast: Bubben
·
T
Hästmänniskan Har en tjej som rider min häst ett par gånger i veckan. Hon är jätteduktig och vi trivs bra med henne både jag å pållen. Kruxet är att...
Svar
12
· Visningar
1 984
F
Hästmänniskan Jag funderar på att "låna" lite mark av en granne för att gör vinterhage och kanske på sikt en paddock. Jag räknar med en yta av 20x30 m...
Svar
2
· Visningar
2 241
Senast: ankans
·
B
Hästmänniskan Vi har vissa planer på att bygga en lösdrift för våra hästar och har beställt häften både om just lösdrifter samt rent allmänt om att...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Millz
·
R
Hästmänniskan I somras när jag var ute på en tur, mötte jag några av de femtioelva miljoner tyska turister som är här på sommaren. En familj (med en...
Svar
13
· Visningar
2 715
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan kan bönderna som har åkrarna förbjuda oss att rida på stubbåkrarna?? Vi har ett fåtal som vi rider på med ägarnas tillstånd men de finns...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 899
Senast: Snuffsan
·
B
Hästmänniskan Hej, Sitter här och undrar över något stuteri som möjligen tar imot hjälp för ungdomar? Hästskötarkurs kräver 18 år på personen, som...
Svar
8
· Visningar
1 573
Senast: Marita2
·
V
Hästmänniskan Rider inte där längre ,men ridskolan här har satt sista datum då man ska säja till att man inte vill fortsätta rida inför nästa termin ...
Svar
13
· Visningar
2 439
Senast: jontemyra
·
Hästmänniskan Hej! Vad betalar ni per månad för en halvblodshäst (3 år) som är försäkrad i A1 (enkel veterinärvård + liv) för 40000:-? Jag är mest...
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: KESO
·
A
Hästmänniskan Finns det något liknande handukstorkar till hästtäcken. Det skulle jag behöva! MVH
Svar
2
· Visningar
1 411
Senast: veronican
·
A
Hästmänniskan Någon som använder det på vintern? Kan man det, eller fryser det? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 734
Senast: Inte_Ung
·
D
Hästmänniskan Någon som vet om de planerar att återuppta intagningen genom HP eller om det blev för dyrt? Hur blir det nästa år, är det säkert att de...
Svar
1
· Visningar
1 890
Senast: Gulig
·
Hästmänniskan Ska flytta min häst till ett stall närmre hemmet i helgen.900 kallhyra då ingårHalm, morgon fodring,utsläpp och lunch fodring.helt oki...
2
Svar
37
· Visningar
3 393
Senast: Moniq
·
C
Hästmänniskan Nu har vi äntligen kommit så långt med renoveringen av stallet att vi ska fixa till stallplanen. Dvs det är tänkt att den ska bli farbar...
Svar
4
· Visningar
2 664
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp