Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Var så illa tvungen att byta foder till min lille valp, pga att det inte är någon försäljare som vet eller hört talas om fodret. Och...
Svar
4
· Visningar
1 662
Senast: wera
·
M
Övr. Hund Undrar om det finns några fler här på buke som har nån typ av polarhund? Har själv en Grönlandstik :)
Svar
8
· Visningar
2 778
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Vad har ni för åsikter om det? En tikvalp på 9 månader, som haft ett bra liv och är fint uppfostrad. Ingen misshandel eller så alls...
2
Svar
23
· Visningar
3 274
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Hund vårt ansvar? Såhär ligger det till, för ett tag sen (ca 2 månader sen) sålde vi vår hund, då 20 månader...han är glad men vild o svår...
Svar
13
· Visningar
2 076
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Nu är det såhär att mina två små dvärghundar är galna i grönsaker/frukt såsom: äpple banan paprika lök morot gurka sallad tomat jag...
Svar
17
· Visningar
7 556
Senast: kpist
·
T
Övr. Hund Planerar min semester i januari ,bättre tidigt än sent :smirk: Jag ska juh ta med mig älsklingen :love: Nu är juh han född i spaninen...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: TrOlla
·
W
Övr. Hund Idag har jag fått beskedet att min valpis har foderallergi :(. Analyserna efter biopsierna på tarmen hade kommit, så veterinären ringde...
Svar
12
· Visningar
2 040
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund på era doggar. Har ni någon bild som ni tycker är extra vacker,så får ni väldigt gärna visa den för mig :bow: Här är min finaste bild...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 996
Senast: julia_v
·
V
Övr. Hund Nu vill jag gärna veta hur ni gjorde för att få era valpar rumsrena.. någon som vill dela med sig?
Svar
17
· Visningar
3 155
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det...
Svar
4
· Visningar
1 626
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Kommer här på begäran av min sambo :p "Är de trevliga? Hur är de helt enkelt" :love:
2
Svar
21
· Visningar
6 262
Senast: Druvan
·
G
Övr. Hund Vi skall få hem en hund till om ett par månader. Jag vet inte vart valpen skall sova! Skall han få ligga i en korg bredvid min säng...
Svar
6
· Visningar
1 542
Senast: wera
·
Övr. Hund Varför ylar hundar egentligen? vad betyder det? Jag vakna imorse av att min hund stod och yla i sovrummet och jag har aldrig hört henne...
Svar
6
· Visningar
4 450
Senast: Tippan
·
Övr. Hund jag har en 5 årig schäfertik som jag har haft i 3 år. hon har bott hos en massa olika människor innan hon kom till mig (jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
1 538
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Råkade i slagsmål med stor jämnårig schäfer! :( Haltar och har sår på tassen! Stackars stackars min lilla älskling! Han är för gammal...
Svar
1
· Visningar
1 733
Senast: Liten_men_tuff
·
B
Övr. Hund Vår 1-åring tuggar sönder allt hon får tag på så fort man lämnar henne ensam. Dock är hon inte helt ensam eftersom vi även har en 6-årig...
Svar
3
· Visningar
2 273
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vad är det för för- respektive nackdelar med att köpa en hund som inte är en liten valp 8-12 veckor? Om vi förutsätter att den inte är...
Svar
18
· Visningar
9 954
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Imorgon ska jag åka och titta på en rottweiler på 16 vecker. *super lycklig* :love: :bump: :rofl: :D :banana:
Svar
15
· Visningar
2 302
Senast: Jadzia
·
J
Övr. Hund Jag har lite funderingar kring brukshund/sällskapshund. Jag tycker att skaffar man sig en brukshund, ja då förutsätter JAG att man har...
Svar
14
· Visningar
3 301
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund Har varit orolig för sambons schäfertik, hon har haltat på ett framben i över en vecka. Vi trodde att hon sträckt sig, så vi lät henne...
Svar
12
· Visningar
3 415
Senast: bettan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp