Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som ny här presenterar jag min ena älskling Bora , som är min presentationsbild :)
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Zanne
·
Övr. Hund Önskar jag och knasfröknarna till er alla med en rykande färsk vinterbild 🤗
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu när höstmörkret är på ingång blir det en hel del extra tv tittande så jag tänkte det kunde vara kul att samla tips på hundrelaterade...
Svar
0
· Visningar
420
Övr. Hund Är det någon här som jobbat som hundfrisör? Skulle vilja höra lite erfarenheter av hur det yrket är, både för- och nackdelar :)
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Antar att det är några här som använder GPS-sändare typ Tractive, skulle gärna vilja ha tips om vilka ni tycker är bra och prisvärda och...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: kem
·
Övr. Hund Jag har två hundar som äter Nexgard. Vi har fruktansvärt mycket fästingar här, bor i en kuststad i Södermanland, har för mig att jag...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: movi
·
Övr. Hund Vilket schampoo använder ni? Jag letar efter ett parfymfritt schampoo, gärna bra för lockig päls. Önskar gärna ett drygt schampoo.
Svar
0
· Visningar
272
Övr. Hund Har någon provat Vetramil tassvax? Tyckte det lät lovande att det innehåller bitterämnen så att det inte blir uppslickat på en gång 😁...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Inser att jag behöver köpa en riktigt bra trimmer till min blivande dvärgpudel. Jag har en till detaljer (nos och tassar), men behöver...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag rakade pa den har videon utav en handelse och konstaterade att min Princess Diva formodligen har liknande personlighet som Dr...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Någon som vet hur man räknar ut vilken brottstyrka på koppel som man bör ha till en viss vikt på hund? Är sugen på att beställa...
Svar
0
· Visningar
202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp