Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vilken kattlucka tycker ni är bäst? Behöver inga finesser mer än att hålla så mycket som möjligt av norrländsk kyla ute:nailbiting:
Svar
0
· Visningar
580
Senast: Ainon
·
Katthälsa Såg om detta i en annan tråd och funderar på om det är nått att testa på min Bonnie. Hon är förvisso korthårig, men fick så mycket...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! Har 2 katter som jag tog över när de var 6 månader gamla. De har levt ihop sen 12 v ålder. De har fodrats 3 gånger per dag med...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: busan100
·
Övr. Katt Nån här som gjort egna klösträd. Hur har ni gjort. Vilka material har ni använt, tänkte köpa sisalrep på biltema, och om ska ha plyfa...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Kattjäveln har utegångsförbud i minst 3 veckor! Hittade henne på grannens grannes altan plåttak efter en timmes letande. Då har en av...
Svar
0
· Visningar
623
Katthälsa Har en honkatt på ca 2 år som är hittekatt, levt som förvildad och livnärt sig på sopor. Hon kom till mig i juni då jag är jourhem, hade...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: Emine
·
Övr. Katt Jag och min katt undrar om det finns något slags ”modell”jobb för just min katt? Han är snäll men kan vara ”lite på språng” men allt...
Svar
0
· Visningar
758
Övr. Katt I fredags fick min älskade katt somna in hon blev 13 år och mådde inte bra i slutet. Saknar henne redan men det var rätt beslut att ta...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: annie_cool
·
Övr. Katt Vi har bytt kattlucka till en med chip eftersom vi fick nattliga kattbesök med vår gamla ( som släppte in alla som ville in). Cleo som...
Svar
0
· Visningar
491
Övr. Katt Vi har tänk att eventuellt inhysa våra två katter på pensionat när vi åker på semester framöver, men det dyker ju upp så många...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Destiny_D
·
Katthälsa Någon som har tidigare erfarenhet av att återintroducera katter för varandra? Har en kastrerad hane på 2 år som flyttade hem till mig...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: Bengalo
·
R
Katthälsa Min 1,5-åriga katt har fått diagnosen pankreatit och står på behandling sedan ca 2v. Jag tycker dock inte att hon blir så mkt piggare...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Raderad medlem 124573
·
Katthälsa Vi fick för 10 dagar sen 4 kattungar. De gick ner lite de första dagarna, inget vi var oroliga över då de låg och diade från första...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: HILLEVIS
·
Katthälsa Har dykt upp ett problem här hemma med våran 8 månaders kattunge, hona, kastrerad, innekatt. Söker efter någon med samma eller liknande...
Svar
0
· Visningar
755
Övr. Katt Post nord skickar matpaket till Ukraina, de står för frakten. Alla paket måste lämnas in på företagsservice, inte där det är post i...
Svar
0
· Visningar
603
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej, jag testade nyligen tropiclean gel för katt på min omplaceringskatt med ofräscha tänder. Han verkar dock avsky smaken och från vad...
Svar
0
· Visningar
580
Övr. Katt Vår kattungen fullkomligt älskar vatten! På gott och ont, han ska alltid vara med när vatten används. Med när man duschar/borstar...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Bufera
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Jag har en bengalkorsning som slaktar en Kattens no 1 klöspelare om året. Nu när det är dags för ny klöspelare så verkar Kattens no 1...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: CaisaCax
·
Övr. Katt Jag har två katter och jag misstänker att det är just min ena katt som tycker det är en kanonbra idé att ta in levande skogsmöss att...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Daimstruten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp