Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Skal kjøpe en dressursadel,men hva er best.... lange eller korte gjordstropper???? :confused: Og hvorfor er det bra/dårlig??? THELA :)
Svar
2
· Visningar
1 240
Senast: THELA
·
S
Utrustning Är det någon här inne som är bra på gamla sadlar. Jag kanske ska köpa mig en 100år gammal damsadel och jag har fått en bild på den som...
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: Spider84
·
H
Utrustning Har en Zaldi Star som inte är omstoppningsbar. Det är alltså bossorna (heter väl så?) som har blivit ojämna. Den ena är plattare än den...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: Johanna_m
·
C
  • Låst
Utrustning Är det någon här som har renoverat en äldre transport. Jag har ett Tranesläp årsm-81, med träsidor, golv o mellanvägg och med...
Svar
10
· Visningar
9 800
Utrustning Har följt diskussionen om paddars vara och icke vara och håller med om att det i nio fall av tio är en styggelse. Men här om dan hörde...
Svar
7
· Visningar
3 224
Senast: piggis_83
·
O
Utrustning hur är det i kvaliten? å hur bra håller det hästen torr?? för det är ju såååå snyggt! :love:
Svar
18
· Visningar
1 550
Senast: maiden
·
F
Utrustning Är det svårt att hitta? Pållen behöver ny, men jag hyr ju honom bara, så då är det u lite onödigt att köpa en splitter ny. Och ja, det...
Svar
11
· Visningar
2 775
Senast: Fjomp
·
Utrustning på förbygel med martingal och bara en martingal undrar jag över ???? Vad är vettigast att skaffa ???
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Millz
·
M
Utrustning Finns de inte längre? Har haft dojan som ridskor i x antal år, men kan inte hitta dem längre. På hööks hemsida hittar jag något som...
Svar
15
· Visningar
1 812
E
Utrustning Det har jag. Och tjockt hår :crazy: Därför är det svårt att hitta en ridhjälm som sitter bra. Hittils har jag bara haft Jofa...
Svar
9
· Visningar
3 543
O
Kan
Utrustning sadelmakare färga om sadeln?? den är brun...superful..men sååå bekväm.. :love: kan en sadelmakare göra den svart lr fin igen? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: _otursbarn_
·
Utrustning Jag vill ha ett åar senskydd (eller ev strykkappor) att ha när man rider ut, på min häst. Hon är liten stor häst (150), med smäckra ben...
2
Svar
26
· Visningar
3 041
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag köpte en Sigma dressyrsadel på H**ks igår. Den är jätteskön att rida i och ligger bra på pållan. Det är en 16,5" med vid bom och jag...
2
Svar
27
· Visningar
4 872
Senast: sture
·
B
Utrustning Har köpt en nos grimma. När jag smörjde den blev den grå!Går det bort? har du vart med om något liknande?
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: chrisse
·
Utrustning Tänkte höra om ni har något bra tips på ett prisvärt ylletäcke. Funderar på att köpa ett till min häst då jag inte har något bra...
Svar
11
· Visningar
2 929
Senast: suisyola
·
B
Utrustning har 2 folksam shabrak, ett dressyr O ett hopp som är från HJ-s, dom är super bra. Har dock ej använt dem så mycket. Har även haft till...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: _LeLLe89_
·
B
Utrustning negativt/positivt? aldrig hört talas om förrän nu då jag läste annonser.
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Melle
·
B
Utrustning Ska sälja min nuvarande sadel. Den är allround modell (vet ej bomvidd men tror den är vid..hur kan jag ta reda på det mer exakt?) 17"...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Utrustning Någom som kan förklara hur det här bettet fungerar lite närmare :).
Svar
8
· Visningar
1 810
Senast: svea
·
S
Utrustning kan man sätta ny färg på sin lädersadel? min ena sadel börjar se lite nött ut på vissa ställen och jag vill ha den svart och fin igen...
Svar
10
· Visningar
2 309
Senast: X_tremless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp