Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Det fanns en jättebra sida som handlar om dessa sadlar. Med även beg. sadlar av detta märke. Är de möjligtvis någon här som har den...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Turbis
·
B
Utrustning Är det bra att rida med boots på vintern, när hästen är broddad? Gummiboots eller neoprenboots? Har sett många gummiboots som gått...
Svar
4
· Visningar
1 698
Senast: vendelay
·
A
Utrustning Vad är bäst att köpa när det gäller dressyrsadel? En ny av ett billigare märke eller en bättre begagnad märkessadel? Prisklassen jag...
Svar
4
· Visningar
1 420
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Utrustning hur ser man om en sadel har utbytbart koppjärn? :confused:
Svar
7
· Visningar
2 287
Senast: _Dieldi_
·
B
Utrustning Ska köpa en griffin till min häst. Jag har hört att om hästen har hög manke (som min har) så ska man ha en vid sadel. Stämmer det? jag...
Svar
2
· Visningar
1 391
Senast: _Dieldi_
·
B
Utrustning Någon som har det? Är det bra/dåligt?? Har någon en bild på det? Tusen tack på förhand :bow:
Svar
17
· Visningar
2 124
Senast: Lydia
·
Utrustning Funderar på det här tränset till medryttarpållan senare i höst. Nån som har kännt på det, är det bra kvalitet? Finns det liknande träns...
Svar
17
· Visningar
2 833
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Någon som beställt därifrån? Tyckte de hade fina täcken och funderar att beställa därifrån.Vad tycker ni om kvaliten och hur är de i...
Svar
3
· Visningar
1 423
Senast: Zolimita
·
Utrustning Någon som har dom? Från Börjes. Måste köpa nya pga viktminskning :D Tänkte köpa de vinröda.. Hur är dom i kvaliten. Nu har jag Piaff...
Svar
1
· Visningar
1 224
Senast: Elvis
·
E
Utrustning Vad använder ni? Jag har bara använt ridstövlatr, men funderar på att Köpa ett par bruna jodphurs med bruna shortchaps/leggings! Vad...
Svar
18
· Visningar
5 543
Senast: Elvis
·
P
Utrustning Igår hämtade jag min nya sadel, en mörkbrun Frank Baines Reflex. Sadelmakaren har lagt i lite mer stoppning framtill, så nu ska den...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: Pellis
·
S
Utrustning Min häst kommer troligtvis att vara tvugen att åtminstone hoppas med boots nu för att skydda en gammal skada som hon inte får kliva upp...
Svar
11
· Visningar
1 838
Utrustning Har en maxad b-ponny med mycket bred manke, bred rygg samt lite låg rygg. Finns det någon som tror sig veta en sadel som kan tänkas...
Svar
3
· Visningar
2 464
Senast: Lydia
·
Utrustning Efter att ha blivit trampad på stortån igår av mitt föl funderar jag på att köpa skor med stålhätta. Var kan man hitta ridskor med...
2
Svar
25
· Visningar
3 841
Senast: Spirelli
·
B
Utrustning Går det? Jag hittar ingen dressyrsadel i min prisklass + att dom som jag hittar i min prisklass inte är så som jag vill att dom skall...
Svar
9
· Visningar
3 042
Senast: Moniq
·
F
Utrustning Nån som har ngn erfarenhet av den? säljs på B*rjes. :confused:
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: flyingelefant
·
Utrustning Jag behöver ett billigt regntäcke, behöver inte vara något speciellt...bara det andas. Är då Börjes Orkan ett shysst alternativ ? Kommer...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Mynta2
·
E
Utrustning Var och kollade på begagnade sadlar idag på en ridaffär och hittade då en dressyrsadel där det stod Spring tree på innerkåpan. Vad är...
Svar
4
· Visningar
5 453
Senast: mandalaki
·
C
Utrustning Har köpt en torsion i nubuckläder och funderar nu över skötseln. På den här sidan Lädervårdsprodukter har jag hittat produkter för...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: Cim
·
B
Utrustning jag rider väldigt mycket galoppträning, kanske 3 hästar/dag. Är det bäst att ha en "kruka" då eller? isåfall varför? eller va ska man ha...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp