Bukefalos 28 år!

Scata

Trådstartare
Mina sidor på 1177 är en fantastisk uppfinning. Men är det någon som vet hur man gör när det blir fel?

Jag har fått ett meddelande att jag ska fylla i en hälsodeklaration innan min operation. Felet är just att jag ska inte göra någon operation vad jag vet om O_o
Det finns ju ingen svara-knapp eller liknande. Hjälp :nailbiting:
 
@Scata om det finns någon information om var den är skickad ifrån så kolla om du har möjlighet att skicka meddelande dit. Annars kanske du kan ringa 1177 och fråga pm om de har någon möjlighet att se i systemet var den är skickad från om de kollar ditt personnummer .
 
Jag hade hoppats slippa ringa, jag har inte så stor möjlighet till det på dagtid.
Men nu har jag fyllt i ett "kontakta mig"-formulär och hoppas att dom rättar till det hela :idea:
Det är säkert fel väg att gå, men det var det enda jag hittade förutom ett telefonnummer med hopplösa tider O_o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: 95johsv
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 775
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 330
Senast: mars
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 940
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp