Bukefalos 28 år!

3 valpar kom till världen imorse

M

makejo

Min fina Tiiamii fick imorse 3 små små söta bebisar :love:
Däremot har jag inte lyckats att få med henne ut för att kissa ännu hon var på väg en gång men valparna började pipa så hon tvärvände och sprang tillbaka til dem. Hon måste ju vara jättenödig nu och jag måste väl ta med henne ut mot sin vilja.
Allt gick jättebra och smidigt denna gången förra gången var den första gången för henne och det var för 2 år sedan då kom valparna med rumpan först och fastnade halvägs osv så det var lite läskigt och smått kaotiskt men nu gick det kanonbra =) däremot så kunde jag inte lyckas se om efterbörden kom ut efter varje valp men innan så såg man an bit av navelsträngen hänga kvar ut en bit efter valpanr och nu syns ingenting så jag antar att hon lyckats att äta upp dem innan jag såg dem.
men om oturen skulle vara framme hur är första tecknen på att det skulle vara något fel? va ska tempen ligga på nu några timmar efter förlossning?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 027
Senast: iNHALE
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 443
Senast: Jamtland
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 908
Senast: regina11
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 946
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp