Bukefalos 28 år!

Sv: A9 ritten

hejsan! det var ett tag sedan :)
ja det blev sulor fram bara, det borde räcka.
hur går det med vadjessa?
 
Sv: A9 ritten

Nu har vi kört igång med förbesiktningen här på A9-ritten...så nu kommer foton och info ligga på bloggen framöver :)
 
Sv: A9 ritten

Oj vad läskigt det känns när det närmar sig... ;) Blir vår första start på bortaplan (Billinge och Hökensås är ju liksom hemma-arena för oss ifrån Skövde) :D ...och dessutom ska vi våga oss på en Clear Round! :crazy: weeee... är lite nervöst faktiskt! Ska kolla in bloggen i kväll :)
 
Sv: A9 ritten

*KL*

Då är man hemma igen efter en riktigt kul dag!:D

Stort tack till arrangörerna! Jättefint ordnat på den "nya" tävlingsplatsen!:bow:

Funktionärerna var lika trevliga som sist! Fikatältet var toppen! Bullarna var bara att dö för :love::love::love:

Bilder håller på att laddas upp på maddislarsson.bilddagboken.se blev inte så många men några är bättre än inga;):D

På återseende!

/ "Slaven" i Team Lönnroos
 
Sv: A9 ritten

Ja, vi har också precis kommit hem och fått in alla hästar och grejer på sina platser :D

Var en jättefin dag - bra väder och bra arrangemang! Mycket tydlig grind för oss nybörjare tyckte vi! :) Kändes som att det inte gick att "gå fel" där inne liksom :D

...sen att jag själv blev utesluten pga hälta i slutbesiktningen är ju en annan sak... men jag är faktiskt mycket nöjd med själva ritten och det var asfräckt att rida ut igen... på andra slingan :love:

Än roligare var också att sambon på sin 22-åring blev godkända!
... men jag ger mig inte så lätt... ska göra ett nytt försök på Sydnärke såklart! :bump:
 
Sv: A9 ritten

kl
en underbart trevlig dag! nyss hemkommen och helt slut... det blev en lång dag med avresa 05.30 och hemkomst ca 19.30.
och det bästa är att vi blev godkända i CR 40 :bump:

tack till arr för en trevlig ritt!
 
Sv: A9 ritten

tackar oxå för en fint arrangerad ritt, blev uppraggad som groom lite i sista stund. Superlätt att grooma med alla "hinkskyltar".
kom på att jag inte groomat någon annan sedan -98-99 någonting.. Superskoj!:D
 
Sv: A9 ritten

tezzie82 - nu finns du och Nurmi med på ett par bilder från A9-ritten på min hemsida :D
(dessvärre var det inte många andra än vi som fastnade på min kameralins, trots att "ordern" var att fota på allt som rör sig... nästa gång kanske...) :D

Via den här länken hittar man bilder i allafall... Klicka dig fram till fotoalbum och A9-ritten.
 
Sv: A9 ritten

Hej svejs!
Nu finns det bilder från A9-ritten på våran hemsida, http://teamnorberg.se
Bilderna finns under menyn bildgalleri!
Hoppas att ni alla här hade en trevlig dag/ritt?
Vi själva (Team Norberg) är naturligtvis jättenöjda med silvermedaljen! :banana:
/Camilla
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 558
Senast: Elendil
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 093
Senast: Gunnar
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 664
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 855
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp