Bukefalos 28 år!

Älskade lilla jycke

P

pippi27

Kira håller sig ju alltid i min närhet när vi är ensamma hemma. Detta är ju kanon, jag behöver inte be henne om hjälp, hon bara är där.
När jag fick hemtjänsten så höll hon noga koll på vad 17 som tjejerna gjorde med mig och blev väldigt till sig om något gjorde ont så att jag stönade.
Nu har hon lärt sig att det inte är nödvändigt att hon är i närheten när hemtjänsten kommer. När dom kommer in, går hon och hälsar artigt, upptäcker att det är "avlösaren", tar en djup suck och parkerar snarkande i soffan :love:
När hemtjänsten går är hon genast alert igen :idea:
Hundar är för härliga :bump:
 
Sv: Älskade lilla jycke

skönt när det funkar som det ska! har du inte någon bild på hjältehunden som vi kan få se?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 515
Senast: Milosari
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 343
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp