Bukefalos 28 år!

Är det graviditetshormoner

Flyttfogel

Trådstartare
som gör mej så tvärilsk??!?

Nog kan jag annars oxå bli irriterad på idioter i min omgivning men lägger då inte så mycket krut på det, men nu... Ooj,oj,oj... Idag var första gången någonsin som jag satt i min bil o vrålade o pekade finger åt en annan trafikant! :o (och fick finger tillbaka.. hrmm..)

På motorvägen bytte jag körfält eftersom det stod en bil med varningsblinkers på så jag flyttar på mej för att inte susa förbi precis utanför dörren på den, jag ser bilen i god tid men strax innan jag är förbi sätter bilen vid kanten fart och försöker hinna ut före mej. (fortfarande med varningsblinkers på..) Jag kör då i knappt 120ungefär (typ maxfart för min lilla rallySeat..) Bilen kommer ut bredvid mej men kommer inte om eftersom vi då är ifatt en annan bil som han hamnar bakom och sen lägger han sej bakom mej, men knör upp sej förbannat jävla nära, HALLÅ!!!! JAG VILL INTE HA DEJ I MIN BAKLUCKA!!!! Jag kan inget annat än att fortsätta min omkörning och det går fan inte fortare för att en idiot knuffar mej framåt!!! Han vill förbi fortare än snabbt men vad i helvete, kan jag få flytta på mej först??!???!???!:devil:

Jag har ingen lust att dö i trafiken för att nån annan inte har nåt trafikvett öht, har inget alls emot att andra vill komma fram fortare än vad jag / min bil är kapabel till och försöker i mesta möjliga mån hålla mej undan när jag ser en snabb bil i backspegeln.

Ett par mil senare kommer nästa ifatt och trycker upp sej i arslet på mej när jag kör om 2 lastbilar, återigen, jag ligger över hastighetsbegränsningen och det går inte snabbare för att föraren bakom i princip kör in sin bil i mitt baksäte! Jag kan inte flytta på mej, det kör en lastbil till höger om mej!!!!!! Jag gasar så gott jag kan!!! Gubbjäveln fick finger och jag vrålade så jag fick ont i halsen..

Jag kan bli ilsk annars oxå men jag reagerar inte lika starkt. Detta är bara ett exempel, jag snäpper till som tusan på en del jättefjantgrejer oxå, som när jag skulle släppa ut hästarna i hagen och en av dom inte ville gå in (lerigt vid öppningen-äckligt...) Jag tappar humöret omedelbums och kände verkligen starkt för att sparka, sparka, sparka och fortsätta sparka hästkräket!! Nu gjorde jag ju såklart inte det utan han fortsatte in i hagen med några hårda ord, men bara den känslan av total ilska.. !:eek: I vanliga fall har jag oändligt tålamod med djur, så jag känner inte igen mej själv...:confused:
 
Sv: Är det graviditetshormoner

Ja, inte vet jag, det kanske är graviditetshormoner på dig.

Men jag brukar bli minst lika förbannad som du och jag är inte det minsta gravid. :devil:

Jag är normalt en väldigt lugn person men vissa gånger när jag kör dottern och hennes ponny till träning så är det tur att jag inte har en pistol ligger i bilen. :o

Jag är väl då kanske extra känslig för att jag har en ponny i släpet, vad vet jag... Men när långtradare kör upp i häcken på mig, tutar, blinkar med helljuset och kör om i kurvor, då skulle jag kunna skjuta dom på fläcken om jag hade dom framför mig, jag lovar. Jag har noterat att danskarna kör värst. Dom är inte kloka!! :eek:

Och jag blir skogstokig, med eller utan hormoner. :devil:
 
Sv: Är det graviditetshormoner

ja d kanske är hormoner som spökar, men jag hade blivit lika förbannad som du å jag e inte ett dugg gravid......
 
Sv: Är det graviditetshormoner

;)
Jag va sån för ett tag sen. nu börjar jag grina på en gång istället:crazy: Eller så är jag bara småsur, oftast på sambon:angel:

Känner mig så jävla löjlig!!! inte just när man är arg/ledsen. men när man gått in i sovrummet å smällt igen dörren å snyfftat en stund=)

Då kommer man på hur larvig man är.=)

Men de går tack och lov snart över=) Bara åtta veckor kvar=)
 
Sv: Är det graviditetshormoner

Jag har humör när jag är ogravid men då kan jag oftast tygla det ganska hyfsat.
När jag är gravid är jag däremot supertaggad och går igång för minsta lilla. Försöker tänka mig för men det kommer ofta försent...

Just nu är jag inte alltid så rolig att ha att göra med :crazy:
 
Sv: Är det graviditetshormoner

Ja, det är ju så att jag kan få mina utbrott ogravid oxå, men nu är det på en helt annan nivå, jag exploderar på två röda och vill slå, slå, slå , slå , slå!! värsta hulliganen! :eek: (vilken tur att man har en "spärr"...:angel: )

Jag har inte tidigare blivit så totalförbannad så jag ser rött och vill ge mej på och fysiskt skada en annan levande varelse, det är därför jag inte känner igen mej själv.. Just i den ilskan när det händer så känns det som om jag skulle kunna döda fanskapet jag blir arg på utan ånger :eek: . Nog för att det går över, men bara det att jag känner på detta sätt i några sekunder där allt skulle kunna hända är skrämmande.
Jag är normalt inte dumdristig men just när jag blir så arg så försvinner lixom allt förnuft, jag kan bli jävligt arg annars med men förnuftet försvinner inte utan det är mer som om envisheten fördubblas istället för att ilskan ökar, om ni förstår vad jag menar.. Nu vill jag hellre bara slå och sparka för att få utlopp för mina agressioner istället..

Blev trött på en kund på jobbet idag ( jobbar extra på en order avd. med en produkt som har en strykande åtgång i solsken...hmmmm..) kunden ville ha ersättning för glassar som blivit dåliga, det stod oxå på kundkortet att han skulle ha ers.till ett värde av X kr på näst lev. Ok, jag ger honom en låda av en sorts isglass. Han blir vansinnig och säger att det inte var den glassen som var dålig, jag frågar vilken det var och jo, det var si o så många av olika sorter. Försöker förklara att det är det sammanlagda värdet han får i ersättning i form av annan glass, jag kan inte öppna 5 olika glasskartonger och skicka honom 5-10 av varje.. Han förstår inte, kan kappt tala svenska och börjar skrika högre o högre vilket gör att det blir ännu svårare för mej att tyda vad han vill ha sagt.. Efter 10 min av mer skrik och förklarande så lessnade jag (ville slå, slå, slå, slå, slå....) men eftersom den jäveln inte var tillgänglig för baseballträ så la jag ifrån mej headseatet, lät honom fortsätta och gick till lunchrummet och tog mej rast med en god strut... :o
Normalt gör jag inte heller så, som ordermottagare får man ta mycket skit och jag är som klippt och skuren till att reda upp sitiationer så kunden blir nöjd, men nu har jag lessnat flera ggr den senaste veckan på dessa skrikande idioter, jag brukar kunna "omvända" en missnöjd kund till en nöjd kund men nu känner jag bara "din jävla idiot, skyll dej själv..."

Jag drömmer tom att jag slår folk på käften, riktigt mycket och jag tar i som satan så jag vaknar halvt utmattad..

Det är ju inte roligt alls att va sån här! Som tur är är jag snäll mot min sambo, bara småtjurig ibland..
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 707
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 383
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 098
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp