Bukefalos 28 år!

Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nizzeienglasburk

Hjälp oss hitta Emily!
7,5månad afghan, guld med svart mask. försvann igår (13:e jan) vid 14:00 i Hyllinge/Skåne. Sen dess har vi varit ute och letat utan minsta skymt. snälla håll ögonen öppna! ser ni henne eller vill hjälpa till att leta; ring matte Liza som fortfarande är ute och letar 070 682 55 53 eller 042 22 55 53

nu ska vi sova ett par timmar innan vi ger oss ut igen och byter av matte, så hon (förhoppningsvis) får lite sömn.

18548_247204363217_722998217_3221929_5186370_n.jpg


//flo
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Men lilla stumpan då :( Hoppas hon kommer tillbaka till matte snarast!!
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Har lagt ut länken på Facebook och hoppas att den sprids!!
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Håller tummar och tassar här. Säg till om ni vill ha hjälp att sprida efterlysningen på nätet.
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Men fy vad jobbigt. Hoppas hon kommer tillrätta snarast! Berätta här hur det går.
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

tack!
sprid gärna! hon är fortfarande borta :-(

//flo
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Hoppas hon kommer tillrätta!

/J.
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Men åh, jag skulle mer än gärna kasta mig på tåget och åka ner för att hjälpa till att leta. Tyvärr finns ingen möjlighet till det. Ska däremot kontakta några vänner i Skåne och be dem hålla ögonen öppna.

Har ni ringt polisen och meddelat att hon är borta? om inte, gör det på en gång!
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Sätt ut efterlysningsannons på blocket och hittadjur.se och alla djurforum ni kan hitta (om inte andra kan sprida det)
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

kl

Hej och tack för all hjälp att sprida det vidare.

Hon är fortfarande borta, ingen har sett något :-(

Det polisanmäldes direkt. Bur står ute med hennes filt. En person är alltid vid huset och vi andra är ute och går eller kör omkring, både med hund och utan hund. Dygnet runt, så vi är inte vid datorn. Vi har gått efter åarna och runt dammarna i flera kilometer, men isen är inte bruten någonstans tack och lov.
Vi har satt upp lappar och ringt runt till alla vi kan komma på. Hon är efterlyst i radion och jag tror de skulle sända efterlysningen idag också.

Liza tackar så jättemycket för alla sms från folk som beklagar det som hänt. Men hon har inte tid att svara på alla och måste spara på batteriet iaf någon skulle ringa.

Inatt hade vi 10minus här, om hon lever hoppas jag att hon hittat ett ställe där det är lä :cry:

//Flo
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Jag bor i Bollnäs, men när jag läste om lilla afghantjejen så ringde jag min bror som bor i Höganäs, samma riktnummerområde, så han skulle ochså kolla.
Hoppas att ni hitta henne SNART. Håller tummarna att allt går bra,
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Jag har kopierat bilden och inlägget från vinthundsforumet nu och lagt in på min facebook, blogg och bilddagboken. Har i stort sett bara vinthundsfolk överallt där och det blir en hel del. Har bett folk att hålla ögonen öppna och förhoppningsvis kan någon i alla fall se skymten av henne och höra av sig.
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Men gud, det här är så hemskt så det inte är sant:cry:
Man får nästan hoppas att den lille blivit stulen (missförstå mig rätt) så att den inte ligger och fryser ihjäl någonstans...
Min är exakt lika gammal, vet inte vad jag skulle gjort om hon försvann.

Tänker på er!
/Hanna
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Har också kopierat till min FB sida, bor i trakterna ska hålla utkik!!!
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Har meddelat familj som bor åt det hållet och de skulle sprida ordet. Hoppas att den kommer tillrätta
 
Sv: Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!

Jag får också alldeles panik när jag tänker på det :cry: undrar "hur" hon försvann, kan hon tänkas ha blivit stulen? :(
Lilla söta.. vi håller tassar och tummar och önskar vi fanns i närheten så vi kunde hjälpa att leta... stackars, stackars matte, hon måste ju vara helt ifrån sig vid det här laget :cry::(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp