Bukefalos 28 år!

I måndags och igår har jag varit på AFU. Först träffade jag en fysioterapeut. Jag fick svara på en del frågor och sen fick jag göra meningslösa övningar. Klarade ju allt utan att direkt bli påverkad. Värken i ryggen ändrades inte, jag blev inte jätteandfådd och kände ingen belastning på musklerna. Men det gick långsamt. För jag är trött. Den sista övningen var att lyfta en låda från ett hyllplan till ett annat hyllplan, som då blev över axelhöjd på mig då jag är kort. När vikten i lådan ökade fick jag pausa mer och mer. Inte för att lådan kändes jättetung utan för att jag bara inte orkade.

Igår träffade jag en psykolog. Han utsatte mig för delar av Wais-testet. Jag kan ärligt säga att jag kände mig totalt korkad. Så seg och trög i huvudet. Antingen var det bara sirap i huvudet eller så checkade hjärnan ut helt.

Nu är det bara arbetsterapeuten kvar. Den får jag vänta lite på.
 

Igår träffade jag en psykolog. Han utsatte mig för delar av Wais-testet. Jag kan ärligt säga att jag kände mig totalt korkad. Så seg och trög i huvudet. Antingen var det bara sirap i huvudet eller så checkade hjärnan ut helt.
Har du inte redan gjort WAIS-test när du utreddes för autism?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den här dagen har varit osedvanligt seg. Jag sov länge i morse och jag tog en tupplur senare på dagen. Enligt väderprognosen igår så...
Svar
0
· Visningar
971
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var på en föreläsning igår om sorgbearbetning. Den var verkligen bra! Riktigt bra, gav mig jättemycket! Det är verkligen inte allt...
Svar
0
· Visningar
1 182
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 210
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp