Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Igår kväll fick jag en diffus smärta ca 5cm ovanför naveln. Smärtan låg ytligt och området blev aldeles ömt, det spred sig ut åt sidorna. Jag provade att lägga mig och bada för att andas och slappna av. Det hjälpte inte, gick då och la mig. Upplevde att pulsen ökade och att jag kände mig något febrig. Efter ca 3-4timmar så släppte det.

Det gjorde stundvis vansinigt ont, och jag var nästan på väg till akuten. Värken var inte som sammandragningar, magen blev inte ens hård.

Någon som har varit med om något liknande? Det kanske inte ens har med graviditeten att göra?

Har gjort 21v.
 
Sv: ajaj??

Jag opererade bort blindtarmen i början av sommaren, och dina symptom låter lite som mina. Diffus smärta i "hela" magen som gör väldigt ont i vågor, feber. Men sen går smärtan neråt och landar på vänster sida. Om det har släppt och inte kommit tillbaka sen dess så kanske det var matsmältningsproblem?
 
Sv: ajaj??

Jag har haft det förr, men aldrig gjort någon utredning. Nu känns det som om det är första prio. éfter graviditeten!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Barn Förlossningsberättelse Tisdag 27 december på kvällen gick slemproppen och vad jag misstänker är sipper av fostervatten. Onsdagen...
Svar
10
· Visningar
1 961
Senast: Sanette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp