Aktivering till skadad hund

I morgon ska vi in och forhoppningsvis ta stygnen, eller haftorna rattare sagt. Hon har 77 haftor ... och jag bara hoppas att alla har lakt tillrackligt for att plockas bort i morgon ... da har vi bara nagon vecka till med tratt sa de.
 
@Mulles_matte Det har läkt såpass att det inte är en flik längre, men det är ju "kött" i ett par tre cm längs med tassen, och så kanske 1-2 cm brett på bredaste stället. Tyvärr lyckades han få av sig bandaget precis utanför bilen(!) när vi kom hem (ingen tejp...) så han blöder lite nu men det är inte så farligt.

@hastflicka jag såg bilderna på din, helt vansinnigt med 77 klamrar. Men har läkningen gått bra för er annars? Det är ju ett helsike nu när det är så varmt dessutom. Men så skönt att slippa tratten snart.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 547
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 650
Senast: Red_Chili
·
Hästhantering Vill ha lite tips på hur man kan aktivera en senskadad häst som kräver mentalt jobb? I dagsläget får hon inte gå så mycket. Till och...
Svar
8
· Visningar
2 310
Senast: Perla
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 689
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp