Bukefalos 28 år!

Aladdin & Paradis

Gammeln

Trådstartare
Trillingen försvann ju för några år sedan och den ersattes av fläderblom. Nu är det dags igen och fläderblom får stryka på foten och istället får vi lime :d. Jo ja tackar ja :grin:. Ska bli spännande med lime :angel:;)
 
Jag gillar bara några få av pralinerna i Aladdin och Paradis askarna. De praliner jag gillar gillar dock alla andra också, så de hinner oftast ta slut innan jag hinner äta några :( :down:
 
Känns inte som någon gråter över fläderblomspralinen. Jag gillar fläder, men den där var inte alls god. Lime känns bättre, men de lyckas väl få den att smaka konstigt också.
 
Tycker också att trillingen kan komma tillbaka, men å andra sidan så köper jag inte längre choklad från Marabou eftersom de har palmolja i alla sina produkter vad jag sett på innehållsförteckningarna.
 
Tycker också att trillingen kan komma tillbaka, men å andra sidan så köper jag inte längre choklad från Marabou eftersom de har palmolja i alla sina produkter vad jag sett på innehållsförteckningarna.
Nu har jag provat limen och den var så förföriskt god o smarrig :d. Varför finns det bara en i varje våning :mad:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 349
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 060
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 260
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp