Bukefalos 28 år!

Butros

Trådstartare
När jag skulle skapa ett fotoalbum, bestämde jag mig nästan direkt för att göra om det. Jag raderade då mitt precis skapade album.

När jag skulle göra ett nytt, fick jag detta meddelande:

"Bukefalos - Fel

Du har nått gränsen för antalet album. Du kan endast skapa maximalt 1 album.
"

Är ett album max och hur länge ska det raderade albumet blockera ett nytt?
 
Troligen blockerar det nästan hur länge som helst, då du endast kan mjukradera ditt album. Jag har raderat det permanent nu, förhoppningsvis leder det till att du kan skapa ett nytt.
Tror att man alltid kan lägga in bilder på sin profil också om man inte har ett annat album. Jag är dock inte säker på all funktionalitet runt album och bilder.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 564
Senast: Badger
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 617
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 088
Senast: Yeah but
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 634
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp