Allt smakar lök

Jag upplevde att det mesta smakade lök när jag hade en infektion i en tandrot och i bihålorna. Allt smakade och luktade lök.
 
nä, det lovar jag att jag inte är.

Jag upplevde att det mesta smakade lök när jag hade en infektion i en tandrot och i bihålorna. Allt smakade och luktade lök.
Borde jag inte ha ont någonstans då? Tänderna är hela och bihålorna är det inte några problem med.
Du håller inte på och behandlar någon häst med DMSO?
Jag har inga hästar och jag behandlar inget med vaddetnuheter...
Hur länge har du haft det? Sår som vägrar läka i näsan kan tyvärr behöva behandling, så det blir nog att knata iväg till doktorn...
det är väl någon månad kanske... Max 4 veckor. Jag får väl ringa 1177 då.
 
Jag hade inte nån värk att tala om då. Det enda som märktes var en utbuktning på tandköttet och lite taskig andedräkt pga inkapslad infektion. och bihålorna märktes bara av genom att jag blev riktigt täppt i näsan när jag låg ner. Infektionen i tanden kom av en spricka i roten som jag fick när jag blev sparkad i ansiktet av en häst. Men ring 1177 och hör med dem
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Ibland när jag äter har jag väldigt svårt att få i mig maten. När jag tänker på det känner jag en känsla i svalget som att jag ska...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
34
· Visningar
1 989
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp