Bukefalos 28 år!

Allting har blivit litet

tolksele

Trådstartare
Jag har helt säkert kommit åt någon knapp/inställning eller något för ALLT på buke har blivit mindre! Texten är så liten att det blivit lite jobbigt och de röda små "flaggorna" för notiser, nya meddelanden i inkorgen mm är så små att siffran inte syns.
Det har också kommit upp en tom "ram" runt hela buke (utom toppannonsen), loggan med stegrande hästen är ca två cm från kanten nu.

Vad har jag gjort? :confused:
Jag vill kunna läsa enkelt igen :arghh:
 
Jag har helt säkert kommit åt någon knapp/inställning eller något för ALLT på buke har blivit mindre! Texten är så liten att det blivit lite jobbigt och de röda små "flaggorna" för notiser, nya meddelanden i inkorgen mm är så små att siffran inte syns.
Det har också kommit upp en tom "ram" runt hela buke (utom toppannonsen), loggan med stegrande hästen är ca två cm från kanten nu.

Vad har jag gjort? :confused:
Jag vill kunna läsa enkelt igen :arghh:
CTRL + "scrolla" så borde det fungera.
Eller Ctrl och plus/minustecken :)
 

Liknande trådar

E
IT & mobiler :devil: Jag har ett litet problem. För det första kan jag inte se några bilder på buke (varken loggan, smileysarna eller små ikoner och...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: spoff
·
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 372
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp