"amning ska förbjudas"

Sv: "amning ska förbjudas"

242x60_logotype.gif


(Jomenvisst. :angel: ;))

"Sajtbeskrivning
Yttermera har funnits på internet sedan oktober 1999. Sajten har fått mycket positiv uppmärksamhet i media och är i dag Sveriges största humor-, satir- och parodisajt."
 
Senast ändrad:
Sv: "amning ska förbjudas"

Jag tyckte det var ganska roligt! :angel:

Ett uppenbart skämt, ja hoppas ioch tror att de som läser texten förstår det?
 
Sv: "amning ska förbjudas"

Jag tyckte den var hur rolig som helst. :p

Fast jag har nog ingen g-knapp, för jag upplevde ingen som helst njutning under min vaginala förlossning. Enbart smärta. Men så har jag inte fått böjelse för S/M-sex efteråt heller. :D
 
Sv: "amning ska förbjudas"

Det var nog det dummaste jag hört, och det roligaste. Tänk om det vore sant! Kan ni se slagsmålet mellan sossarna och kd?:banana: Att de inte skäms över att säga att det är njutbart att föda vaginalt, de som alltid hävdat att smärtan är guds straff till kvinnan. De hädar ju...
 
Sv: "amning ska förbjudas"

242x60_logotype.gif


(Jomenvisst. :angel: ;))

"Sajtbeskrivning
Yttermera har funnits på internet sedan oktober 1999. Sajten har fått mycket positiv uppmärksamhet i media och är i dag Sveriges största humor-, satir- och parodisajt."

Jag såg det efter 3 timmar typ :o

EDIT: när jag läste och skickade in så var jag inte vid mina fulla sinnen, men jag bjuder på att jag gjorde en complete fool of myself :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: annersia
·
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 353
Senast: CaisaCax
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 680
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
375
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp