Bukefalos 28 år!

Anmälan // snabba svar!

G

Gyllene

Jag ska anmäla mig till en tävling och på propositionen står det bara vart man ska skicka anmälan- inte vad som ska stå med.

Så min fråga är: Vad ska stå med på en anmälan?
 
Sv: Anmälan // snabba svar!

Jag ska anmäla mig till en tävling och på propositionen står det bara vart man ska skicka anmälan- inte vad som ska stå med.

Så min fråga är: Vad ska stå med på en anmälan?

Brukar det inte finnas en anmälningsblankett? Under ryttar meddelande?
Viktigast 'r väl ditt namn, hästen/ponnyns namn(höjd också om det är ponny), klass...Ibland också massa fakta om dig, adress osv och även om hästen, kan inte så mycket om det men nått sådant borde det vara;)
 
Sv: Anmälan // snabba svar!

Tack :bow: visste inte att det fanns där. Praktiskt!
 
Sv: Anmälan // snabba svar!

Jag ska anmäla mig till en tävling och på propositionen står det bara vart man ska skicka anmälan- inte vad som ska stå med.

Så min fråga är: Vad ska stå med på en anmälan?

Använd förbundets blankett, eller anmäl via internetanmälning som finns vid vissa tävlingar (och om du har tillgång) :P
 
Sv: Anmälan // snabba svar!

Ja nu har jag ju redan anmält mig med den då det var ett tag sen :p men tack ändå ^^
 

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Nu är anmälan till MyDog öppen. Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla? Vad tycker ni om flytten av datum? Mig passade flytten...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 553
Senast: Tora
·
  • Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
828
Senast: Bexzor
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
Svar
13
· Visningar
935
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp