Bukefalos 28 år!

Annons som försvunnit

Rosett

Trådstartare
En annons lades in på Hundar för någon månad (?) sen och nu när annonsören skulle ta bort den så hittar h*n den inte.
Försvinner annonser automatiskt efter en viss tid?
 
Sv: Annons som försvunnit

Ett något sent svar men bättre än inget :)

Om man inte har fått sin annons raderad av någon anledning eller själv plockat bort den, så raderas den automatiskt efter 3 månader.

lillebill,moderator på bla.annonsforumet
 
Sv: Annons som försvunnit

Annonsören säger nu att den försvann efter nån vecka bara och den bröt inte mot några regler så vitt vi kunde se.
 
Sv: Annons som försvunnit

Om annonsen raderades av en moderator eller mig inom en vecka så bröt den med 99% säkerhet mot någon regel. Utan att veta exakt vilken annons det gäller är det svårt att veta exakt vad.
 

Liknande trådar

Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 879
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: MissFideli
·
Anläggning Inför hösten brukar det alltid komma ut en massa annonser på lediga stallplatser. Just nu söker jag ingen själv eftersom jag råkar ha...
Svar
18
· Visningar
1 864
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp