Bukefalos 28 år!

Kanske måste ha licens.
Allvarligt talat har jag bara testat antenn på får o det var i varje fall inte förbjudet då o jag kan inte påminna mig att jag har sett något som skulle förbjuda det till häst.
PL
 
Vet inte vilket och jag bryr mig inte om jag ska vara ärlig , bättre med en antenn på grimman än en häst som är ute och springer på vägarna och orakar olyckor...
 
Ärligt talat så ansåg jag detta vara ett skämt...men det verkar ju inte så...antar jag är trögfattad :crazy:...vet inte vilket ärligt talat...
 
:rofl:
Antenn kallas det ju när man lindar in hästens grimma i ståltråd så den får jättestötar när den går på tråden :)
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 540
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
982
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Vårt bete är tydligen oerhört kraftigt just nu och min häst ser ut som en ballong på en dryg vecka trots att hon inte är ute dygnet runt...
2
Svar
22
· Visningar
3 096
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp