Använder ni varuproverna?

Jag älskar varuprover. När jag ska lyxa till vardagen så har jag t.ex. en liten burk/låda i badrummet där jag förvarar dessa och väljer ut något med jämna mellanrum!
 
Är det något jag kanske funderat på att köpa så testar jag hemma. Annars brukar jag spara och använda på resor. Så smidigt när det knappt tar någon plats i väskan. Händer även att jag använder hemma om typ ansiktskrämen tagit slut och jag har glömt köpa ny.
 
Håller med om DV, dessutom är det alltså 32 !! sidor reklam mellan omslag och första redaktionella sida (som är innehållsförteckningen). Nytt rekord, tror jag.
 
När ni får ett varuprov, t ex ett trosskydd, en ansiktskräm (sån där som bara rymmer någon ml som man måste klippa upp) eller parfym, använder ni det?

Jag blir tokig på alla krämer i såna där små provförpackningar som jag får hem, många spar jag av någon anledning, men tror aldrig jag har använt någon. Jag har en hel låda med saker som jag ska prova på "någon annan gång" :nailbiting: Är det vanligt att man använder dem?
Om jag får små parfymflaskor från något (för mig) attraktivt märke så kan jag använda dem.

Så buke, vad gör ni med alla dessa prover?

Det beror på vad det är.
Jag älskar att prova nya saker. Men min hud är lite kinkig. Så hudkrämer och Foundations etc måste jag vara försiktig med. Jag kan testa vissa märken.
Får jag sånt jag inte kan eller vill ha själv ger jag oftast bort till kompisar.
 
När ni får ett varuprov, t ex ett trosskydd, en ansiktskräm (sån där som bara rymmer någon ml som man måste klippa upp) eller parfym, använder ni det?

Jag blir tokig på alla krämer i såna där små provförpackningar som jag får hem, många spar jag av någon anledning, men tror aldrig jag har använt någon. Jag har en hel låda med saker som jag ska prova på "någon annan gång" :nailbiting: Är det vanligt att man använder dem?
Om jag får små parfymflaskor från något (för mig) attraktivt märke så kan jag använda dem.

Så buke, vad gör ni med alla dessa prover?

Ja! Dom är ju asbra på badhus, gym, resor osv. Älskar provförpackningar! Ge mig!
 

Liknande trådar

Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 574
Senast: svea
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 671
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tvättade precis ansiktet och satte på ansiktskräm och fy attans vad det började bränna..! Mitt ansikte blev snudd på purpurfärgat och...
Svar
13
· Visningar
6 672
Senast: tjenixen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp