Bukefalos 28 år!

Appaloosa sadlar

Bra! Mycket bra!

Finns i olika prisklasser och modeller. Bommen går att ändra (i de flesta i alla fall) och det funkar bra med kvalitet och garantier.

/C - som haft två!
 
Jättebra!!! :bow:
Hippos-serien är det absolut bästa du får i den prisklassen, topp-kvalite på läder och hantverk. Dom lite dyrare modellerna har även bättre läder, oftast kalvläder. Dom är mjuka, sköna och går att få rejält breda. Bommen kan ändras, och många av hoppsadlarna går att få med ullstopp. Dock är bommen väldigt svängd, så den passar inte väldigt raka hästar, då glippar den baktill.
 
Bara bra erfarenhet av dom.
Bra kvalitet på hela sadeln tycker jag, plus att de är jättesköna att sitta i.
 
min green star är totalt underbar :love:
den lär hålla hela hästens liv kan jag ju säga :)

tycker om min wellington dressyrsadeln också, helt underbar den med :)
 
Mycket bra sadlar! Skönaste sadeln jag nånsin suttit i och bra kvalitet på lädret. Väl värda sitt pris :)
 
Kanon sköna.
Har en Green star 17/32" till salu! Nån som vill köpa :o
 
Jag är intresserad av Venezian och ev. golden star men black star såg allra skönast ut. Någon som har någon erfarenhet av just Black Star för jag har aldrig hört talas om den innan jag fick syn på den på equalitylines hemsida. Ser superskön ut :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Diskuterade sadlar med en stallkamrat och hur olika personer gör med sadlar. Har ni en sadel som är utprovad till just er häst...
Svar
6
· Visningar
658
Hästvård Hej! Jag rider en appaloosa-korsning på 7 år, valack, import från Spanien. Bor på västkusten där det varit väldigt varmt ett tag och han...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Efwa
·
Utrustning Vi ska testa en Ordo Victoria på vår ponny. Jag har bara sett den på bild, så vet inte ens om den passar än.. men.. jag känner inte till...
Svar
7
· Visningar
714
Senast: Robina
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 652
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp