Bukefalos 28 år!

Årsredovisning för bolag

Nebraska

Trådstartare
Kan jag begära komplett ut sådan hos Skatteverket för vilket bolag som helst?
Kan man hitta det på nätet med kanske?
 
Sv: Årsredovisning för bolag

jag googlade och hittade allabolag.se där man kunde se åtminstone en översikt
 
Sv: Årsredovisning för bolag

Om jag förstår det rätt kan man köpa redovisningen där för 29:-?
Kan det ju vara värt om man inte kan få den via nätet från Skatteverket.
 
Sv: Årsredovisning för bolag

Strörre företag och även AB har oftast sina årsredovisningar på nätet. Vill du ha tag på en årsredovisning för ett mindre bolag är det inte säkert att de har publicerat denna på nätet och då måste du betala.
 
Sv: Årsredovisning för bolag

Och jag tror det är från bolagsverket du begär ut den och inte skatteverket. Men där e det nog ganska dyrt..
 
Sv: Årsredovisning för bolag

Du kan köpa den från bolagsverket. Säkert finns det andra aktörer som säljer den också, men originalet finns hos bolagsverket.

Om det är något speciellt Du vill se så kan Du ringa bolagsverket, ibland är de hyggliga och läser upp per telefon det man vill ha reda på. Sammandrag av årsredovisningens resultat- och balansräkning kan Du gratis se på ex vis ratsit.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag behöver skicka ett paket som är 140 cm långt, men alla jag kollat hos (dhl/schenker/PostNord) har 120 cm som längdgräns på paketet...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Hej! Har ett bostadshus med stall + lösdrift (och en del hagar). Hos vilket bolag har ni gårdsförsäkring, och får man fråga vad det...
Svar
8
· Visningar
600
Samhälle Jag får hem brev minst en gång om året från den optikerkedja jag var hos sist att det är dags för synundersökning. Men det är ju lite...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 039
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 447
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp