Äta i Stockholm

Hermelin

Trådstartare
Jag är i Stockholm och jobbar några dar. Om ett par timmar ska jag och ett par av kollegerna se till att få något att äta. Men vart ska vi gå? Vi vill inte gå till finställen som tar alla vårt surt förvärvade och skattade pengar. Alltså, hygglig mat till bra peng, gärna inte för långt från centralen eftersom ett par av kollegerna bor där. Kungsholmen funkar förstås, för där bor jag.
 
Jag är i Stockholm och jobbar några dar. Om ett par timmar ska jag och ett par av kollegerna se till att få något att äta. Men vart ska vi gå? Vi vill inte gå till finställen som tar alla vårt surt förvärvade och skattade pengar. Alltså, hygglig mat till bra peng, gärna inte för långt från centralen eftersom ett par av kollegerna bor där. Kungsholmen funkar förstås, för där bor jag.

Mäster Anders?
Runt centralen är det rätt torftigt bra bra hak.
 
Griffins Steakhouse är bra. Om typen av mat passar vill säga. Bistro Bestick med lite mindre tunga rätter. MoonCake är bra asiatisk..
 
Senast ändrad:
Jag är i Stockholm och jobbar några dar. Om ett par timmar ska jag och ett par av kollegerna se till att få något att äta. Men vart ska vi gå? Vi vill inte gå till finställen som tar alla vårt surt förvärvade och skattade pengar. Alltså, hygglig mat till bra peng, gärna inte för långt från centralen eftersom ett par av kollegerna bor där. Kungsholmen funkar förstås, för där bor jag.
Är på konferens i Stockholm just nu och igår åt vi på Mamas and Tapas. Jättegott och lite kul att välja ett antal smårätter a 64 kr/st. Jag och kollegan valde ut sex stycken smårätter som vi delade på. Det blev väl inte superbilligt såklart, men inte jättedyrt heller, tycker jag.

https://kungsholmen.tapas.nu/
 

Liknande trådar

Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 190
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Takire
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 405
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp