Bukefalos 28 år!

Att länka!

johannas

Trådstartare
OM jag väljer att länka till någon sida, artikel eller bild så är det inte SPAM det är för att genuint vill tipsa folk om något jag har TESTAT eller KÖPT. Ni måste sluta med er övervakningsverksamhet, det har ju spårat ut totalt! JAG kan inte ens fråga vart folk köper barnkläder utan att det ska upplevas som att "jaha nu ska hon sälja barnkläder"! Jag är så besviken på detta forum men tur att det finns fler.
 
Du har en historik och ett sätt att skriva inlägg som fått flera användare, inte bara moderatorer, att undra om du inte har betalt för att skriva vissa inlägg med länkar till olika företag.
 
@johannas

Jag är en av dem som rapporterat dina inlägg. Det är inget att bli arg över, det är bara så att du skriver på ett sätt som verkligen känns som att du bara är här för att sprida länkar. Att det finns folk som har som jobb att göra det är ju rätt känt så när det då dyker upp nick här inne som i nästan varje tråd skriver först nåt allmänt, intetsägande inlägg för att sedan följa upp med en länk, ja, då reagerar i alla fall jag.

Som när du startar en tråd och ber om tips om något och sedan knappt svarar på de inlägg du får och istället skriver "Jag hittade det; LÄNK, det verkar jättebra :)" och sen ingenting mer.

Eller när du startar en resetråd för att sedan bara skriva "Ja, det landet låter spännande" och sedan återigen "Men jag har hittat det här, LÄNK, det låter jättebra". Ingenting mer, inte en diskussion, ingenting. Du verkar liksom inte ärligt vilja ha svar faktiskt.

Det är så jävla trist med alla dessa nick som ser likadana ut allihop och så startar en en tråd och ber om tips och så ramlar tre nya användare in och LÄNK LÄNK LÄNK till nåt företag som bara råkar sälja just detta. Det blir extra tydligt när det är ännu en användare som länkar till nåt och det är bara du och en till helt ny användare som gillar detta och sen skriver den nya användaren "ÅH, den här måste jag köpa". Så jävla genomskinligt.

Vill du vara på Buke är väl första steget att vara med i diskussioner, ha åsikter och inte bara sitta och klämma fram länkar hela tiden?
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 207
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 508
Senast: IngelaH
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 235
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp