Bukefalos 28 år!

Att välja transport...

Maran

Trådstartare
är inte lätt. Jag har börjat fundera lite smått på att göra mig av med mitt bättre begagnade enaxlade Trane medan det ännu är ganska fräscht. Istället tänkte jag investera i en ny eller nästan ny boggievagn. Frågan är bara vilken? Det finns ju en hel drös med märken och modeller att välja mellan. Därför är jag nyfiken på andras erfarenheter.

Så du som har köpt nytt eller nästan nytt boggiesläp under de senaste 2-3 åren, vad har du för släp? Varför valde du just det? Vad är bra och dåligt med släpet? Vad säger hästen om det?

Stort tack i förväg till alla som vill bidra.
 
:D Har själv en äldre Kylinge som jag trivs mycket bra med. Men snyggast är helt klart SLUIS... Mycket fina...
 

Liknande trådar

Utrustning Vi ska köpa en ny (eller i alla fall nyare) hästtransport, så jag skulle vilja ha lite idéer på märken/modeller som skulle kunna...
Svar
11
· Visningar
4 096
Senast: Emiro
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 740
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 241
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har, inte ens 25 år fyllda, förstört mitt liv. Det finns inget annat sätt att uttrycka det på. Jag har kämpat mot psykisk...
Svar
11
· Visningar
2 887
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp