Auktioner?

F

FridaMarie

Finns det rena hästauktioner i Sverige? Vet att det finns fullblodsauktioner, men finns det även halvblodsauktioner och liknande?? Någon som vet?
 
Sv: Auktioner?

Tror det finns kvalitétauktioner under Falsterboveckan, travhästauktioner förståss, Börjes har auktion en gång om året på deras russ och shetland...
 
Sv: Auktioner?

iallafall förr, hade flyinge auktioner på halvblods unghästar.
 
Sv: Auktioner?

Cambrie skrev:
Tror det finns kvalitétauktioner under Falsterboveckan, travhästauktioner förståss, Börjes har auktion en gång om året på deras russ och shetland...


Jag har varit på Börjes några gånger o tittat, och de har halvblod och annat där oxå...
 
Sv: Auktioner?

Börjes auktioner, är det alla möjliga hästar?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Auktionen på 3-åriga hopphästar har funnits med på Jönköping Horse Show från början och så också i år. Men nu utökas konceptet även med...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fredag kväll under Breeders i dressyr innebär auktion med dressyrstammade föl, så även i år. Fotograf Roland Thunholm var på plats och...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Hedinn
·
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp