Bukefalos 28 år!

Avkommor e.Lambourgini 1028 ?

amcm

Trådstartare
Hej! Ursäktar om det är fel ämne att posta detta inom, men jag sökte i forumet och hittade ingen "liknande" ståd så att säga. Jag är bara lite nyfiken på om det är någon som har en avkomma efter Lambourgini 1028, hur den är som, bilder mm. Varför jag söker efter detta är för att jag själv har ett sto efter honom som är ganska liten, men en jäkla sportbil att rida! Tyckte det helt enkelt skulle vara roligt med någon som har en häst efter samma hingst att ha lite kontakt med. Gjorde detta med min förra häst också (e.Riccione), vilket jag tyckte var ganska roligt eftersom man fick lite koll på hur det går för sin hästs syskon och se om det finns några likheter som kan ha kommit från Lambo. Som sagt, kan vara helt fel tråd, men det skiter jag i ;) Ha det bra! Mvh, Anna (och Lie's Diabla)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 140
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 788
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 140
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp