"Back on track"

Veronika

Trådstartare
\"Back on track\"

Är det någon som vet om det finns back on track benskydd och var man i så fall kan få tag i dessa eller det finns bara paddar?? :confused:
 
Re: \"Back on track\"

Än så längfe finns det nog bara paddar. Hasskydd är på gång vet jag. Är du intresserad av apddar har jag telnr till en återförsäljare. Hör av dig isåfall!
 
Re: \"Back on track\"

Jag är intresserad av att köpa paddar så du får gärna PM:a tel.nr till återfrsäljare :bow:
//Veronika
 
Sv: "Back on track"

undefinedVill bara säga att jag hört att back on track tar bort svullnader o värme så effektivt att man inte märker att någon liten skada är på g!
 
Sv: "Back on track"

Dom håller på att utväkla skydd.

Ha tålamod;)
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: MiniLi
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 216
Senast: Livi
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
764
  • Artikel
Hästnyheter Tidigare i år avslutades On Track Piraten travkarriär. Kort senare började en ny – på onsdagen tävlade han och Martina Jonsson i...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Ultraljud

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp