Bästa tvättpåse

sthu

Trådstartare
Vilken är den bästa tvättpåsen?

Jag tvättar mycket eksemtäcken och är trött på att maskinen blir full med päls. Köpte en påse på Dollarstore som knappt hjälper alls..

Hur gör ni när ni tvättar?
 
Jag brukar bara köra en tom maskin efteråt, plus helst typ handdukar eller liknande som man sedan kör i torktumlaren😊
 
Vet inte om det är den bästa men har haft en Moorland Rider påse i många år som jag tycker fungerar bra. Finns i stora storlekar så att de rymmer mycket och tycker den är tät i tyget.
 
Vi har Mooreland riders tvättpåsar.
Påsarna är täta så man måste skaka/ borsta bort så mycket skräp som möjligt innan tvätt.
Allt sand o grus blir kvar i påsen och då blir det inte speciellt rent.
 
Vi har Mooreland riders tvättpåsar.
Påsarna är täta så man måste skaka/ borsta bort så mycket skräp som möjligt innan tvätt.
Allt sand o grus blir kvar i påsen och då blir det inte speciellt rent.
Nä det lät ju mindre bra i och för sig. Det blir ganska smutsigt med eksemtäcken ibland. Jag vill helst slippa "förbehandla" alltför mycket. Jag är lat :angel:
 
Jag tvättar täcken ihop med skumgummilappar (sånna man har till barn för att göra rent) dom tar upp en del hår
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt en Dyson airwrap 🤗 Men vad behöver jag för att göra det bästa av situationen? Jag har väldigt fint, troligen ganska...
Svar
14
· Visningar
713
Senast: MissFideli
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 468
Utrustning Hej, köpte ett eksemtäcke till pållen ifjol, men det blev inte använt mer än nån gång då det sitter som det gör. Mössan ska ju fästas...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 255
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp