Bakluckan är öppen - jag blir tokig...!

bettysmatte

Trådstartare
Sedan ett par veckor tillbaks säger bilen att bakluckan är öppen. Det är en Honda cr-v. Antingen lyser varningslampan, blinkar eller (enstaka tillfällen) är släckt. Vad kan ha gått fel? Var ska jag titta? Vad kan jag göra? Ibland måste man "slänga igen" luckan en extra gång innan man kan låsa bilen, för bilen låser inte med en "öppen" lucka/dörr. Luckan verkar alltså inte vara öppen på riktigt, men bilen tror i alla fall det....:crazy:
 
Rengöra kan hjälpa, min bil betedde sig så där förra vintern en gång och jag borstade nog bara av lite runt lås och låsmekanism så försvann det.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Idag, för två år sen, åkte jag och skulle titta på en hund som skulle skänkas bort för ägaren skulle flytta till Norge. Det var akut...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: Red_Chili
·
Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 421
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp