Barfota, utan strumpor o skor...

Igår kväll sa J, att A skulle komma vid 10 idag. Men halv åtta i morse ringde telefonen och jag höll på att ramla ur sängen och svarade med sömndrucken röst... "Hej, det är N. Jag kommer nån gång mellan 10.30-10.45. Du får stänga i katten, då jag är katträdd." "Mhm...", svarade jag och lade på luren och somnade om. Kl kvart i tio när jag vaknade, ringe jag N och sa att jag bommar hemvården idag och kör barfota. För jag vill inte jaga/stressa min katt. "OK, då säger vi så", svarade N.

Jag tror det var lika bra, då jag även har Fille här hemma idag. :)

Vi får se om J kommer i kväll.
 

Fille gick hem kl 16, igår var han här 06.30-20.15 och i morgon kommer han 06.30-14.
Helt ok med tidigare morgnar just nu, då vi startat en ny Travian Kingdomsserver :) och grannarna är lite närgångna, så det är en hel del deff och off-operationer, vårt tvåpersonskungadöme mot resten av metagängen. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok J, som var här i går kväll, sa att N skulle komma 9.30. Men så ändrade hen sig, "nej, det går ju inte. N är katträdd. Jag ska försöka...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 003
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Då jag är inneboende hos katt… :) får jag finna mig i att ha lite skiftande dygnstider… Mellan halv två och halv fem på nätterna, tränar...
Svar
2
· Visningar
515
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp